• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

ترناسیستم در حال دانش بنیان شدن است

  • کد خبر : 83349
  • 19 دی 1402 - 5:59
ترناسیستم در حال دانش بنیان شدن است

مدیرعامل گروه شرکت های ترناسیستم با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۵۰ شرکت نرم افزاری و دانش بنیان هم اکنون با ترنا سیستم همکاری دارند، گفت: اشن شرکت در حال حاضر با یکپارچه سازی محصولات شرکت های دیگر توانسته محصولات سخت افزاری را با یکپارچه سازی با برند بایامکس به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند.

به گزارش تجارت گردان، محمد متشرعی مدیرعامل گروه شرکت های تورنا در حاشیه نمایشگاه تراکنش با اشاره به اینکه این مجموعه متشکل از چهار شرکت تورنا سیستم، تیساین، تورناپی و تورنا سرویس است، اظهار کرد: هر یک از این شرکت ها ماموریت خاص خودشان را دارند و بر مبنای در یک حوزه تخصصی خاص فعالیت دارند، به طوری که تورنا سیستم در حوزه تولیدکننده سخت افزار همچون کیوسک های بانکی، صندوق های مکانیزه، کارتخوان ها و پوسترهای دیجیتالی در منطقه آزاد پیام فعال است.
او با تاکید بر اینکه این شرکت دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنعت است، تصریح کرد: تورنا سیستم قدیم‌ترین شرکت مجموعه است به طوری که با دوازده سال فعالیت به حدود ۳۲ هزار مشتری در کشور دست پیدا کرده است.
متشرعی با بیان اینکه محصولات تورنا سیستم با عنوان بایامکس که برندی ایرانی است به بازار عرضه می شود، تصریح کرد: در این شرکت واحد تحقیق و توسعه محصولات را طراحی می کند و کامپوننت را از داخل و خارج تامین می کند.
او با بیان اینکه تورنا پی روی راهکارهای صنعت پرداخت و کارتخوان های بانکی و کیوسک های هوشمند متمرکز است، اظهار کرد: همچنین در بخش هدایت تراکنش و کارتخوان های متصل به شبکه ها تمرکز دارد.
او با بیان اینکه تورنا سرویس در بخش خدمات پس از فروش به سخت افزارهای گروه نقش ایفا می کند، اظهار کرد: همچنین تیساین به عنوان یک رسانه در پوسترهای دیجیتال فعال است برای نمونه در صنعت تجهیزات پزشکی و داروخانه ها، پخش و… تبلیغات می گیرد و عرضه می کند.
او با تاکید بر اینکه در حال حاضر به امارات، ترکیه و عراق برند بایامکس را صادرات می کنیم، اظهار کرد: محصولات کیوسک هم اکنون در بازارهای خارجی حضور دارد و با توجه به اینکه توسعه بازار در کشورهای حوزه خلیج فارس، جی آی اسی و … داریم در سال آینده حضور گسترده تری در بازارهای خارجی خواهیم داشت.
او با بیان اینکه دفتر شرکت در امارات و ترکیه به زودی فعال می شوند، اظهار کرد: در تورنا سیستم ۹ محصول از جمله صندوق های مکانیزه فروش، پوسترهای دیجیتال، لیبل پرینتر، فیش پرینتر، کارتخوان های بانکی، کیوسک های هوشمند، بارکدخوان، کیوسک دیجیتال پوستر و کیوسک های ترانسفارنتی هستند که آخرین دستاوردهای شرکت در حوزه تبلیغات با فناوری های هوش مصنوعی است.
او افزود: این کیوسک های مبتنی بر هوش مصنوعی برای نخستین بار سه ماه پیش در جهان عرضه شده و ما توانستیم بعد از سه ماه نمونه داخلی آن را تولید کنیم و در حال حاضر به بازار عرضه کردیم.
او با اشاره به اینکه هم اکنون نمایندگی برند ایزینیو را داریم و ۲ محصول کارتخوان با این برند را عرضه کرده ایم و یک محصول از آخرین نسل آن را هم رونمایی کرده ایم که مبتنی بر اندروید است.
او با تاکید بر اینکه کارتخوان، کیوسک و صندوق فروش اندرویدی هم اکنون داریم، گفت: این فناوری امکان توسعه کسب و کارها را فراهم می کند.
او با تاکید بر اینکه ۱۵۰ شریک تجاری داریم که بسیاری از آنها شرکت های نرم افزاری و دانش بنیان هستند، اظهار کرد: شرکت تورنا سیستم در فرایند دانش بنیان شدن است. هم اکنون سخت افزارهای تولیدی شرکت های نرم افزای دیگر را یکپارچه سازی می کنیم و به بازار عرضه کنیم.
او با تاکید بر اینکه مجموعه شرکت های تورنا برای ۱۷۰۰ نفر اشتغال زایی کرده است، گفت: تولید در حوزه ای سی تی در دنیا به صورت زنجیره تامین انجام می شود و بر مبنای تحقیقات بازار محصولات مناسب بازار طراحی و عرضه می کند و در ادامه قطعات مورد بررسی قرار می گیرد و تجهیزاتی که امکان تولید داخلی بر مبنای مزیت رقابتی داشته باشد در کشور تامین و مابقی واردات می شوند. بنابراین امروز بسیاری از شرکت ها قطعات منفصله را واردات و در داخل مونتاژ می کنند. همچنین در تولید محصولات سخت افزارهایی مانند کارتخوان ها نرم افزار آن در داخل نوشته می شود تا قابل استفاده شوند.
او با تاکید بر اینکه دیجیتال پوستر و کارتخوان ها مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند، گفت: در شرایط کنونی تورنا از همه انواع سیستم های سیستم عامل به جز آی او است تولید می شود و سطح امنیت محصولات قبل از عرضه بررسی می شود.
او با تاکید بر اینکه نخستین بار است که در نمایشگاه تراکنش حضور پیدا کرده ایم، گفت: با توجه به حجم شرکت هایی که حضور داریم برداشت ما این است که نمایشگاه خوبی باشد و بتوانیم با فعالان این عرصه تعامل داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.