• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

تدوین شاخص های حسابداری کارکنان در سیاست گذاری های سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون مورد اهتمام قرارگیرد

  • کد خبر : 85720
  • 30 بهمن 1402 - 13:34
تدوین شاخص های حسابداری کارکنان در سیاست گذاری های سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون مورد اهتمام قرارگیرد

شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه در بازدید از شعب این بانک در استان قم توجه به موضوع حسابداری کارکنان را ضرورتی مهم در حوزه سرمایه انسانی دانست.

وی که در ادامه سفرهای استانی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به قم سفرکرده بود در بازدید از شعب بانک در این استان موضوع حسابداری کارکنان را از مسائل قابل توجه در علم مدیریت عنوان کرد و افزود: در حسابداری کارکنان ،عملکردهای نیروی انسانی در سازمان که موجب ارزش آفرینی،افزایش سود و کاهش هزینه ها می شود مورد بررسی قرار می گیرد و حتی ما به ازای مالی این ارزش آفرینی قابل احصا خواهد بود.
شیخ حسینی با تجلیل از کارکنانی که در بانک ایثارگرانه برای پیشرفت راهبردها و نیل به اهداف سازمانی تلاش می کنند گفت: در مجموعه همکاران ما به ویژه در شعب افرادی هستند که ایثارگرانه و جهادگرانه می کوشند تا برخی کاستی های ساختاری و اداری همچون کمبود نیروی انسانی ، فرآیند خدمت گذاری به هم میهنان را با اخلال مواجه نکند .
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این سخنان از بررسی ها برای عملیاتی نمودن حسابداری کارکنان در بانک توسعه تعاون با هدف ارج گذاری و حمایت از کارکنان مولد و ارزش آفرین خبرداد.
در جریان این سفر، مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از شعب مرکزی،معصومیه،ولایت،ولیعصر و مطهری قم ضمن دیدار با کارکنان این شعب در جریان روند فعالیتها و وضعیت عملکرد این شعب قرار گرفت و ضمن شنیدن گزارشها، نقطه نظرات و دیدگاههای روسا و کارکنان شعب مذکور ، با تاکید بر نکاتی در زمینه حفظ کرامت و توجه به مشتریان ، توصیه ها و دستورات لازم در زمینه ترمیم، تجهیز و تقویت منابع شعب در ایام پایانی سال ارائه و صادر نمود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=85720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.