• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تحویل خودروی چانگان به مشتریان شتاب گرفت

  • کد خبر : 76507
  • 10 شهریور 1402 - 9:50
تحویل خودروی چانگان به مشتریان شتاب گرفت

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در حاشیه نمایشگاه خودرو در شهر مشهد گفت: آن دسته از مشتریان خودروی چانگان که نسبت به تکمیل وجه مابه التفاوت خودروی چانگان براساس دعوتنامه صادر شده اقدام کرده اند و بروز رسانی احراز سکونت آنها در سیستم ثبت شده بود در روز جاری خودروی آنها فاکتور و در برنامه تخصیص پلاک و تحویل قرار گرفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی طرقی افزود: برای تعدادی از تعهدات به مشتریان خودروهای چانگان که فیزیک پلاک دریافت شده بود با مشتریان تماس گرفته و درخصوص تحویل خودروی چانگان آنها راهنمایی لازم صورت پذیرفت.

او خاطرنشان کرد: دعوتنامه جهت واریز وجه مابه التفاوت مبلغ خودروی چانگان مطابق نوبت صادر می شود که با توجه به موجودی خودروهای چانگان ترخیص شده از گمرگ به محض تکمیل وجه توسط مشتریان خودرو به نام مشتری فاکتور و فرایند شماره گذاری و تحویل خودرو آغاز می شود.

کاظمی افزود: خودروی چانگان با مبلغ   ۱۲.۷۴۱.۳۰۰.۰۰۰ ریال فاکتور می شود و آن دسته از مشتریان که مبلغ واریز شده ایشان بیش از مبلغ مذکور باشد، مبلغ اضافه پرداختی در انتهای فاکتور مشتری ثبت و پیامک کدشناسه به تلفن همراه مشتری ارسال خواهد شد که با مراجعه مشتری به بانک عامل، با ارائه کارت ملی و اعلام شماره شناسه، مبلغ اضافه واریزی به مشتری پرداخت می شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=76507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.