• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده

2

تحول دیجیتال برآوردن انتظارات همه ذینفعان است

  • کد خبر : 60679
  • 29 آذر 1401 - 16:03
تحول دیجیتال برآوردن انتظارات همه ذینفعان است

مدیر عامل بیمه اتکایی ایران معین و هیأت همراه ضمن حمایت از کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه که با حضور وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس کل بیمه مرکزی، تعدادی از نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران ارشد صنعت بانک و بیمه برگزار شد، در پنل تخصصی این رویداد شرکت کردند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین، در جریان این کنفرانس، مجتبی حیدری به عنوان یکی از اعضای اصلی پنل تخصصی ” حکمرانی دیجیتالی در نظام بانک و بیمه”، با تاکید بر اینکه تحول دیجیتال به معنی استفاده تزئینی و مدگرایانه از فناوری‌ها نیست افزود: زمانی می‌توانیم مدعی تحول دیجیتال شویم که فناوری‌ها، مدل‌های کسب ‌وکار، تجربه‌های ذینفعان و فرایندهای عملیاتی به نحو مطلوبی تغییرات اساسی را موجب شوند.

وی مصادف دانستن تحول دیجیتال تنها با برآوردن انتظارات مشتریان را باوری غلط برشمرده و اظهار داشت: اساس این است که در این چرخه نفع مشتری، سهامدار، مدیر،کارمند، دستگاه ناظر و غیره همه با هم درنظر گرفته شود.

مدیر عامل بیمه اتکایی ایران‌معین در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن صنعت بانک و بیمه در به‌کارگیری فناوری اطلاعات گفت: برخورداری نسبی از نرم افزارها به تصور تحول دیجیتال توهمی بیش نیست. این مهم زمانی رخ می‌دهد که یک پلت فرم با ویژگی های مقیاس پذیری، تقویت اثر شبکه‌ای، شفافیت و مشتری مداری طراحی گردد. ایجاد پلتفرم واحد بیمه‌گری کمک بسزایی به بیمه‌های عمومی به ویژه اتکایی می‌کند. چرا که شرکت بیمه تخصصی اتکایی در بستر این پلتفرم می‌تواند ریسک های بزرگ بیمه را مدیریت نماید.

وی بهره‌مندی از دستاوردهای تحول دیجیتال در همه عرصه‌ها را نشانه هوشمندی مدیران دانسته و افزود: بی شک تیم مدیریتی شرکت اتکایی ایران‌معین که همواره در ارائه خدمات بیمه‌ای مطلوب پیشرو بوده و در منطقه آزاد و تجاری نقش راهبری داشته با استقبال ازفناوری‌های نوین به خصوص در حوزه کسب و کار به دنبال ارتقاء جایگاه ارزشمند خود با توجه به ماموریت جدید است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=60679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.