• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

تحول در خدمات اورژانس بیمارستان میلاد

  • کد خبر : 6870
  • 20 دی 1399 - 18:43
تحول در خدمات اورژانس بیمارستان میلاد

با استفاده از متخصصین طب اورژانس درکمتر از ۶ ساعت بیماران اورژانس بیمارستان میلاد تعیین تکلیف می شوند و موارد زیادی هم بیماران در کمتر از ۲ ساعت تعیین تکلیف شده و در صورت نیاز به بخش منتقل می شوند.

به گزارش رویداد خبربه نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر نسیم غفوریان افزود: متاسفانه با وجود دستورالعمل جامع اورژانس بیمارستانی وزارت بهداشت و استقرار متخصصین طب اورژانس در بسیاری از بیمارستان های تهران و کشور، بیمارستان میلاد فاقد متخصصین طب اورژانس بود که با پیگیری و دستور دکتر حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان، زمینه خدمات آنان به بیمه شدگان تامین اجتماعی و بیماران فراهم شد.

دکتر غفوریان تعیین تکلیف سریع بیماران اورژانس، کاهش ضریب اشغال تخت های اورژانس، افزایش آمار احیای قلبی موفق و افزایش رضایتمندی بیماران را از مزایای استفاده از متخصصین طب اورژانس برشمرد و گفت:با استفاده ازمتخصصین طب اورژانس، تشخیص ها دقیق تر و ازدحام اورژانس بیمارستان کمتر شده است.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از متخصصین طب اورژانس درکمتر از ۶ ساعت بیماران اورژانس بیمارستان میلاد تعیین تکلیف می شوند و موارد زیادی هم بیماران در کمتر از ۲ ساعت تعیین تکلیف شده و در صورت نیاز به بخش منتقل می شوند .

دکتر غفوریان با بیان اینکه روزانه حدود۲۰۰ بستری از سوی متخصصین طب اورژانس داریم،خاطر نشان کرد: ۲۶ متخصص طب اورژانس در اورژانس بیمارستان میلاد خدمت رسانی می کنند و۶ متخصص طب اورژانس در یک روز کاری و سه شیفت(۲۴ ساعت) بیماران را ویزیت می کنند.

وی گفت: با شیوع بیماری کرونا متخصص عفونی مقیم بصورت ۲۴ ساعته در اورژانس بیمارستان میلاد مستقر شده و بیماران مشکوک به کرونا به متخصص عفونی ارجاع می شوند.

دکتر غفوریان از استقرار امدادگر در اورژانس بیمارستان خبر داد و گفت: امدادگران بیماران را از درب ورودی اورژانس به واحد تریاژ هدایت می کنند و بعد از تریاژ هم، کمک بهیاران و پرستاران بیماران بدحال را تا قسمت های مربوطه همراهی و هدایت می کنند.

وی استقرار کارمند پذیرش در واحد های بستری اورژانس را اقدام دیگری برای رضایتمندی بیماران دانست وگفت: با این کار از سر درگمی بیماران و همراهان جلوگیری می شود.

سرپرست اورژانس بیمارستان میلاد اصلاح فرآیند ها و پروتکل های داخلی درمانی را از دیگر اقدامات انجام شده برای رضایتمندی بیماران دانست وگفت: به طور مثال پیش از این بیماری که با درد سنگ کلیه به اورژانس مراجعه می کرد دردش کنترل و مرخص و به درمانگاه ارولوژی بیمارستان ارجاع می شد اما هم اکنون در صورت اندیکاسیون(الزام پزشکی) از طریق اورژانس بیمارستان با پزشک آنکال مربوطه هماهنگ و بیمار برای درمان قطعی سنگ کلیه بستری می شود.

دکتر غفوریان اظهار داشت: الزام ویزیت حضوری بر بالین بیمارانی که نیاز به مشاو.ره دارند از سوی پزشکان آنکال (بر اساس اورژانس یا غیر اورژانسی بودن ) در مدت زمان تعریف شده از سوی وزارت بهداشت از دیگر اقدامات انجام شده برای بهبود خدمات و رضایمندی بیماران در اورژانس بیمارستان میلاد است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=6870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.