• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

1

تجربه جدید و متفاوت تماشا با تلویزیون شفاف وایرلس اولد ال جی

  • کد خبر : 83544
  • 23 دی 1402 - 13:44
تجربه جدید و متفاوت تماشا با تلویزیون شفاف وایرلس اولد ال جی

تلویزیون OLED T 4K پریمیوم ال‌جی آغاز فصل جدیدی از نوآوری‌های تلویزیون را رقم می‌زند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) از اولین تلویزیون OLEDشفاف بی‌سیم جهان در CES 2024 رونمایی کرد. LG SIGNATURE OLED T  یک شاهکار واقعی فناوری است که ترکیبی از صفحه نمایش OLED 4K  شفاف و فناوری انتقال بی‌سیم ویدیو و صوت LG است تا تجربه صفحه نمایش را به روش‌هایی که قبلاً امکان پذیر نبود تغییر دهد. OLED T دنیایی از پتانسیل تقریباً نامحدود را باز می‌کند و به کاربران آزادی بی سابقه ای برای چیدمان دقیق فضای زندگی خود می‌دهد. این ویژگی با کیفیت تصویر و عملکرد کلاس جهانی LG OLED که توسط پردازنده جدید α (Alpha) 11 AI تقویت شده است، تکمیل می‌شود. OLED شفاف LG برنده پنج جایزه نوآوری CES 2024، از جمله افتخار بهترین نوآوری است.

LG SIGNATURE OLED T  کاربران را از یک صفحه سیاه غالب که با دکور خانه آنها رقابت می‌کند، آزاد می‌کند. با حفظ اندازه صفحه نمایش ۷۷ اینچی،OLED T  و نمایشگر شفاف نوآورانه آن به طور یکپارچه با محیط خود هماهنگ می‌شود. تقریباً وقتی خاموش است نامرئی است و با محیط ترکیب می‌شود و کاربران را از مشکل قدیمی «چه باید با صفحه نمایش بزرگ سیاه» خلاص می‌کند. صفحه شفاف زیبای تلویزیون همچنین به بزرگتر شدن فضای فرد کمک می‌کند و حس باز بودن ایجاد می‌کند.

LG OLED T  منحصر به فرد، از امکانات جدید زیادی برخوردار است، از محل قرارگیری آن در اتاق گرفته تا انواع تجربیات کاربری که LG اکنون می‌تواند ارائه دهد.

صفحه نمایش OLED شفاف آن محدودیت‌های معمول تلویزیون‌های معمولی را برطرف می‌کند. دیگر نیازی نیست که تلویزیون به دیوار تکیه داده شود. در عوض، کاربران می‌توانند OLED T را در وسط اتاق قرار دهند تا به عنوان یک دکوراتور یا آن را در برابر پنجره قرار دهند بدون اینکه مانع دید بیرون شود. جعبه Zero Connect همراه که از فناوری انتقال بی‌سیم پیشرفته LG برای ارسال تصاویر و صداهای ۴K  به OLED T استفاده می‌کند، همچنین به کاربران امکان می‌دهد تلویزیون خود را در هر مکانی قرار دهند، صرف نظر از اینکه پریز برق در اتاق کجا قرار دارد. با عدم وجود کابل بین جعبه Zero Connect وOLED T، کاربران می‌توانند از محیط تماشای بدون سیم و بدون سیم لذت ببرند.

علاوه بر این، طراحی مدولار LG OLED T روش‌های نصب متنوعی را امکان پذیر می‌کند. OLED T در حالت مستقل، به دیوار تکیه داده شده یا به دیوار نصب شده است. کاربران می‌توانند با اضافه کردن پایه یا قفسه‌های شناور در هر دو طرف صفحه نمایش، مطابق با سلیقه و ترجیحات منحصر به فرد خود سفارشی‌تر کنند.

OLED شفاف LG به صاحبان آن اجازه می‌دهد تا با تجربه‌های دوگانه مشاهده: شفاف و کدر، اشکال جدیدی از سرگرمی و استفاده را کشف کنند. OLED T با ویژگی Always-On-Display (AOD) تبدیل به یک بوم دیجیتال شفاف برای نمایش آثار هنری، فیلم‌ها یا عکس‌ها می‌شود. محتوایی که روی صفحه شفاف نمایش داده می‌شود به نظر می‌رسد در هوا شناور است، اما همزمان با فضای اطراف ترکیب می‌شود و یک اثر بصری جذاب و اتمسفری ایجاد می‌کند. یک گزینه دیگر ویژگی T-Bar است که یک نوار اطلاع رسانی مفید را در قسمت پایین صفحه نمایش اجرا می‌کند . T-Bar اعلان‌های خبری، به روز رسانی‌های آب و هوا یا عنوان آهنگ‌های در حال پخش را نمایش می‌دهد در حالی که بقیه صفحه نمایش یک نمای واضح و بدون مانع از فضای پشت آن را ارائه می‌دهد.

برای مشاهده در OLED تصویری کامل، فقط کافی است یک دکمه را فشار دهید تا صفحه نمایش کنتراست را بالا ببرید. به این ترتیب، کاربران می‌توانند به طور لحظه ای برای بهره مندی کامل از کیفیت تصویر بهبود یافته LG OLED از طریق پردازنده جدید α (Alpha) 11 AI با عملکرد AI 4 برابر بیشتر سوئیچ کنند. این یک بهبود ۷۰ درصدی در عملکرد گرافیکی و سرعت پردازش ۳۰ درصد سریعتر نسبت به نسل قبلی ارائه می‌دهد. OLED T بهترین تجربه‌های صفحه نمایش شفاف و رنگارنگ را با یک کلیک دکمه ارائه می‌دهد.

پارک هیونگ سی، رئیس شرکت سرگرمی خانگی LG در این‌باره گقت: “لحظه‌ای شگفت‌انگیز در نوآوری‌های مشتری محور، LG SIGNATURE OLED T تجربه‌های صفحه نمایش جدیدی را همراه با کیفیت تصویر و عملکرد فناوری OLED برنده جایزه خود ارائه می‌دهد، تلویزیون شفاف OLED LG به مشتریان آزادی بیشتری برای طراحی فضای زندگی خود می‌دهد و کاملاً تعریف آنچه ممکن است را تغییر می‌دهد و راه را برای آینده‌ای هیجان‌انگیز در صنعت تلویزیون هموار می‌کند.”

LG SIGNATURE OLED T خیره‌کننده در نمایشگاه CES 2024 از ۹ تا ۱۲ ژانویه در غرفه شرکت (#۱۶۰۰۸، مرکز کنوانسیون لاس وگاس) به نمایش گذاشته خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات LG که در CES 2024 رونمایی شده‌اند، لطفاً به کیت مطبوعاتی CES 2024 مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.