• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

  • کد خبر : 76316
  • 07 شهریور 1402 - 17:19
تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی

مدیرعامل بانک ملی ایران فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را به تمامی تلاشگران نظام بانکی کشور تبریک گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متن پیام تبریک دکتر ابوالفضل نجارزاده به شرح زیر است: 

دهم شهریورماه مصادف با آغاز هفته بانکداری اسلامی و سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا به عنوان یکی از تاثیرگذارترین قوانین کشور است تا بتوانیم با به تصویر کشیدن توانایی های اقتصاد اسلامی، همچنان گامی استوار در جهت جاری سازی قوانین شرعی در شیوه های بانکداری نوین برداریم.

قانونی که با هدف توزیع عدالت در جامعه و ایجاد چارچوبی برای سیاستمداران و تصمیم گیران این عرصه به تصویب رسید و خرسندیم که طی سال های فعالیت در چارچوب قانون بانکداری بدون ربا توانستیم همسو با سیاست های کلان دولت و با ارائه خدمات بانکی مبتنی بر بانکداری اسلامی در جهت اجرای عدالت اقتصادی و تسهیل مسیر خدمت رسانی به مردم گام برداریم.

صنعت بانکداری به عنوان یکی از مهم ترین ارکان نظام اقتصادی، نقش مهمی در اقتصاد بانک محور کشور دارد و بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشگام در تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی می کوشد تا با استفاده از ظرفیت های عقود اسلامی، زمینه توسعه این عدالت را فراهم کرده و خدمتگزاری شایسته برای پیاده سازی الگوی بانکداری اسلامی در کشور باشد.

امروز، این بانک با تلاش ها و مجاهدت های بی شائبه کارکنان خود موفق به کسب دستاوردهای درخشانی در عرصه رونق اقتصادی، بهبود معیشت جامعه، توسعه بانکداری الکترونیک و ارتقای جایگاه نظام بانکی کشور شده است و در پایان بر عهد خود استواریم که در این جنگ نابرابر اقتصادی همه توانمان را به کار گیریم و به مانند همیشه، بازویی توانمند برای دولت و کشور عزیزمان بوده تا بیش از پیش شاهد اعتلا و توسعه ایران اسلامی و بالندگی روزافزون شبکه بانکی باشیم.

بی تردید تلاش های صورت گرفته در پیاده سازی الگوی بانکداری اسلامی در کشور قابل تقدیر و احترام است و از این رو، این هفته را به همه همکاران شبکه بانکی، خدمتگزاران و فعالان جبهه اقتصادی کشور تبریک عرض می نمایم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=76316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.