• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

0

تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر تقویت حلقه ارتباط میان مشتری و بانک

  • کد خبر : 77570
  • 31 شهریور 1402 - 22:55
تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر تقویت حلقه ارتباط میان مشتری و بانک

حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب و حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با حضور در واحد پاسخگویی روابط عمومی این بانک، بر تقویت حلقه ارتباط میان مشتری و بانک تاکید کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان ضمن گفت و گوی تلفنی با مشتریان و کارکنان، بر اهمیت ارتباط با مشتریان تاکید کرد و گفت: در برنامه ارتباط بی واسطه مدیران و مشتریان، دغدغه ها و مشکلات از نزدیک لمس می شوند و ضرورت دارد که مدیران ارشد بانک در جریان امور بوده تا درنهایت نیازهای مشتریان مرتفع شوند.

وی با تاکید بر اینکه کسب حداکثری رضایت مشتریان باید اولویت همکاران و مدیران بانک باشد، اظهار کرد: ارتباط های بی واسطه هم موجب دلگرمی همکاران و هم راهی برای حل و فصل بهتر نیازهای مشتریان است.

عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ضمن قدردانی از زحمات همکاران در اداره کل روابط عمومی بانک گفت: باید از تلاش ها و زحمات همکارانمان در این اداره به ویژه در واحد کال سنتر برای پاسخگویی با صبر و متانت به مشتریان بسیار قدردانی کنم چرا که بدون مشاهده فعالیت همکاران در این بخش، نمی توان سختی کار آنها را درک کرد. 

همچنین حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی نیز با حضور در واحد پاسخگویی روابط عمومی به مسائل و مشکلات کارکنان که به صورت تماس تلفنی مطرح شد، پاسخ داد.

وی تاکید کرد: به دلیل گستردگی بانک تا اقصی نقاط کشور، بسیاری از همکاران فرصت طرح مشکلات یا نظرات خود را نمی یابند، اما با ایجاد امکان تماس تلفنی میان مدیران ارشد بانک و کارکنان، بسیاری از همکاران در سایر شهرها توانستند مشکلات و نظرات خود را درباره امور جاری بانک مطرح کنند.

معاون منابع انسانی بانک با تاکید بر اینکه مهم ترین سرمایه گرانسنگ بانک ملی ایران، نیروی انسانی آن است و مدیرعامل و هیات مدیره بانک اهتمام ویژه ای به حل مشکلات معیشتی و شغلی کارکنان دارند، افزود: مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی همکاران به طور دقیق مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد و  با توجه به شرایط و اقتضائات قانونی نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.

کاظمی با تقدیر از عملکرد روابط عمومی در تسهیل ارتباط مدیران ارشد بانک با بدنه کارکنان تاکید کرد: نقش روابط عمومی در تحکیم ارتباطات درون سازمانی و همچنین با مشتریان بسیار برجسته است و ایجاد چنین امکانی برای گفت و گو با همکاران در تحکیم هر چه بیشتر این ارتباط ها تاثیر بسزایی دارد.

گفتنی است، از روز گذشته اعضای هیات مدیره بانک به منظور ارتباط بی واسطه با مشتریان و کارکنان بانک در اقصی نقاط کشور، طبق جدول زمانبندی انتشار یافته در واحد پاسخگویی روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی مشکلات و نظرات تماس گیرندگان هستند.

بدین ترتیب امروز علاوه بر حضور معاونین امور شعب و منابع انسانی، روسا و معاونین ادارات کل اعتبارات، بررسی طرح ها و برنامه ریزی و نظارت اعتباری از ساعت ۸ تا ۹ و ۳۰ دقیقه صبح و روسا و معاونین ادارات کل اطلاعات بانکی، شبکه و زیرساخت، مدیریت عملیات بانکی و توسعه سیستم ها نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح پاسخگوی مشتریان و همکاران بودند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=77570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.