• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تامین مالی جمعی مجتمع فولاد آذر‌آبادگان ارس آغاز شد

  • کد خبر : 73237
  • 20 تیر 1402 - 12:56
تامین مالی جمعی مجتمع فولاد آذر‌آبادگان ارس آغاز شد

پویش تامین مالی جمعی مجتمع فولاد آذر‌آبادگان ارس با هدف خرید مواد اولیه جهت تولید و فروش شمش فولادی آغاز شد .

به گزارش رویداد خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، سرمایه مورد نیاز این طرح ۲۵میلیارد تومان ودوره سرمایه گذاری ۱۲ماه که اصل سرمایه در انتهای دوره سرمایه گذاری پرداخت خواهد شد .حداقل سرمایه گذاری در این طرح ۱۰میلیون تومان و حداکثر ۱٫۲۵میلیارد تومان تعیین شده است. دوره جمع آوری وجوه سرمایه گذاری ۲۱روز می باشد.

نرخ سود مشارکت در این طرح  ۲۹درصد سالیانه می باشد که به صورت ماهیانه به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد. همچنین تضامین این طرح ، ضمانت‌نامه تعهد پرداخت برابر اصل و و ظهرنویسی چک‌های اقساط توسط اعضای هیئت مدیره می باشد.

خدمت آی‌بی‌کراد به تولیدوصنعت  

تامین مالی جمعی یکی از نوآوری های مالی که کارکرد واسطه‌گری سیستم بانکداری را به چالش کشیده است. ایده تأمین مالی جمعی ایده جدیدی نیست. چیزی که جدید است مفهوم واسطه گری مالی بر پایه تکنولوژی است. درواقع تأمین ‌‌‌ مالی جمعی شیوه نوینی برای تأمین ‌‌‌ تمام یا بخشی از منابع مالی مورد نیاز جهت آغاز یک کسب‌و‌کار جدید یا ادامه کسب‌و‌کار موجود است. شرکت تأمین سرمایه تمدن به مدد جایگاه راهبردی خود در بازار سرمایه کشور و جهت توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری، کمک به تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی و تکمیل زنجیره ارزش سهامداران، طی سال های گذشته تاکنون توانسته با جذب منابع سرمایه‌گذاران، توسعه فضای سرمایه‌گذاری و تأمین مالی به جایگاه درخوری دست یابد.

سرمایه گذاران برای مشارکت در این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه آی بی کراد و یا شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=73237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.