• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تامین اعتبار ساخت و‌نوسازی بیش از ۴ هزار خانه زلزله زده خوی

  • کد خبر : 83589
  • 24 دی 1402 - 12:10
تامین اعتبار ساخت و‌نوسازی بیش از ۴ هزار خانه زلزله زده خوی

بانک مسکن استان آذربایجان غربی تا دیماه سال جاری بیش از دو هزار و ۴۰۱ میلیارد ریال بودجه ساخت و نوسازی چهارهزار و ۵۲۴ واحد مسکونی تخریب شده در جریان زلزله شهرستان خوی اختصاص داده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن-هیبنا؛ مدیرکل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی در دیدار با خلیل ایمانی مدیر شعب این استان با اشاره به فعالیت‌های بانک مسکن در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود گفت: بانک مسکن در بخش تامین مالی نوسازی و مقاوم سازی خانه‌های مسکونی مناطق زلزله زده شهری و روستایی خوی در مقایسه با سایرنهادهای مرتبط پیشگام بوده و حتی بیش از ظرفیتهای خود عمل کرده است.
ایمانی مدیر شعب این استان نیز با بیان اینکه بیشترین تسهیلات پرداختی برای تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی شهرستان خوی پرداخت شده است، گفت: مابقی تسهیلات نیز به احداث و تکمیل واحدهای مسکونی شهری و روستایی، احداث جایگاه دامی و تامین لوازم معیشتی اختصاص داده شده است.
به گفته وی، بانک مسکن تاکنون از میان ۱۰هزار و ۷۷۶ واحد مسکونی استان آذربایجان غربی که به این بانک در قالب طرح نهضت ملی معرفی شده قرارداد تامین مالی ۶ هزار و ۶۴۵ واحد به ارزش ۲۰ هزار و ۳۸ میلیارد ریال را منعقد کرده است. همچنین برای ساخت ۶ هزار و ۲۲۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی تسهیلاتی به میزان ۱۱ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
در پایان این دیدارمدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی از بانک مسکن استان به دلیل تامین مالی تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده خوی با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.