• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

تاثیر مدیران متخصص در تولید

  • کد خبر : 6034
  • 11 دی 1399 - 14:12
تاثیر مدیران متخصص در تولید

بهره مندی از توان مدیریتی، استفاده از دانش بومی و تکیه به دانسته‌های مدیران توانمند و کارا می تواند برای مجموعه های کوچک و بزرگ سکوی پرتابی برای کسب موفقیت و اهرمی برای حرکت رو به جلو در عرصه تولید و فروش محصولات باشد و برنامه های خرد و کلان یک مجموعه را در سایه عزمی همه جانبه محقق کند.

به گزارش رویداد خبر، اعتماد به مدیران یک مجموعه از فاکتورهای مهم در حیات و تعالی سازمان است که توجه به آن می‌تواند ضامن نوآوری، بهره‌وری و موفقیت باشد.

از این منظر شرکت پاکسان را می توان نمونه خوبی معرفی کرد که در سایه همدلی و استفاده از دانش روز دنیا در مدیریت توانسته به این مهم دست یابد.

در دورانی که بسیاری از شرکت ها با مشکلاتی از جمله کمبود مواد اولیه و سایر موانع تولید دست به گریبان هستند شرکت پاکسان توانست روند رو به رشد تولید، فروش و افزایش سودآوری را محقق نماید.

گزارش آذرماه پاکسان نوید از عملکردی چشمگیر در سال مالی آتی می دهد و به نظر می رسد که تحقق برنامه‌های توسعه ای این شرکت بسیار نزدیک تر از پیش بینی های قبلی است.

با افزایش چشمگیر مقدار تولید و فروش این مجموعه شاهد ثبت رکوردهای همه جانبه و گزارش‌های پی‌درپی موفقیت در عملیات تولید هستیم .

شرکت پاکسان در آذرماه سال جاری توانست مبلغ۲/۷۱۹/۲۳۵میلیون ریال محصولات خود را بفروشد و رکورد تمامی ماه های پیش را جابه‌جا نماید. که این رقم، رشد ۹۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و رشد ۴۱درصدی نسبت به آبان ماه را نشان می دهد که این رشد چشمگیر عمدتا به جهت افزایش ۴۳ درصدی مقدار تولید و فروش است.

شرکت پاکسان در سه ماهه پایانی سال مالی خود نیز عملکرد مثبتی داشت و موفق شد در مقایسه با ۹ ماهه سال مالی ۲۰۲۰ معادل ۳۲ درصد رشد در تولید را به ثبت برساند و تحول چشمگیری را به‌وجود آورد. همچنین این شرکت از نظر سودآوری هم خود را برای افزایش سرمایه ۲۹۸ درصدی از محل سود انباشته و آورده نقدی سهامداران محترم آماده می‌کند.

شایان ذکر است، این مجموعه در فروش محصولات در سه ماهه چهارم در مقایسه با سه ماهه سوم افزایش قابل توجه ۶۹ درصدی را به نمایش گذاشت که نشان از عزمی پویا و استفاده از همه ظرفیت ها دارد.

با اقدامات وی در پاکسان، سودآوری به میزان بی سابقه‌ای افزایش یافته و EPS پاکسان را به رقم تقریبی ۲۵۰۰ ریال (به ازی هر سهم) محقق نموده است که این امر به روشنی مبین این نکته است که حضور مدیران متخصص در صنعت و تولید کشور می‌تواند جریان ساز، کارآمد و مثمرثمر باشد.

تمامی این ارقام و اعداد بیانگر سکوی پرشی برای سال مالی جدید خواهد بود و گزارش‌ها، گویای این حقیقت است که شرکت پاکسان در سال مالی گذشته، درآمد و سودآوری قابل ملاحظه ای نسبت به قبل را به خود اختصاص داده است.

در مجموع، فروش ۱۲ ماهه شرکت در سال جاری رشد ۴۳ درصدی را نسبت به دوره مشابه داشته است که بخش اعظم این افزایش و ثبت رکوردها به ماه های پایانی سال مالی و حضور حسن بقائی به عنوان مدیرعامل در شرکت پاکسان و ایجاد فرایند مدیریتی نوین در مجموعه مربوط می‌شود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=6034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.