• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

بیمه تجارت‌نو با رشد چشمگیر شاخص‌های عملکردی همراه شد

  • کد خبر : 83822
  • 27 دی 1402 - 18:11
بیمه تجارت‌نو با رشد چشمگیر شاخص‌های عملکردی همراه شد

نتیجه بررسی گزارش‌های آماری بیمه تجارت‌نو، از رشد شاخص‌های عملکردی این شرکت خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو ، دکتر مهران رضوانی، مدیرعامل بیمه تجارت‌‌نو، با اعلام اینکه، جذب پرتفوی سودآور و حذف پرتفوی زیان‌ده یکی از مهم‌ترین محورهای راهبردی فعلی است، گفت: به همت متعالی همکاران پرتلاش، بیمه تجارت‌نو توانسته ۱۲۰ درصد از بودجه خود را محقق کند تا با توانمندی هر چه بیشتر، پاسخگوی اعتماد سهامداران و بیمه‌گزاران باشد.
مدیرعامل تجارت‌نو در ادامه افزود: درآمد حاصل از حق بیمه تولیدی شرکت، از ۱۸ شهریور ماه تا ۲۶دی ماه سال جاری به ۱۲٫۸۳۵ میلیارد ریال رسیده است تا نویدبخش رشد ۲۷ درصدی حق بیمه تولیدی طی دوره ذکر شده نسبت به مدت مشابه سال قبل باشد.

او در ادامه، برقراری توازن در ترکیب پرتفوی شرکت به منظور دستیابی به سودآوری مطلوب را از الزامات شرکت بیمه تجارت‌نو دانست و افزود: با توجه به استراتژی مناسب اتخاذ شده در شرکت، روند رو به رشد شاخص‌ها ادامه خواهد داشت.

رضوانی در پایان تصریح کرد: ضروری می‌دانم در این فرصت، قدردان تمامی سهامداران و بیمه‌گزاران که با اعتماد به بیمه تجارت‌نو، ما را در تحقق اهداف بزرگ و تسهیل مسیر رفاه و آسایش برای تمامی هموطنان یاری می‌کنند، باشم.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.