• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پرداخت شده است

  • کد خبر : 80851
  • 01 آذر 1402 - 17:03
بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پرداخت شده است

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد با اشاره به عملکرد این صندوق تا پایان آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ گفت: مبلغ ۲۹۵۰۸ میلیارد ریال تسهیلات اعطایی قرض‌الحسنه با نرخ ۴ درصد و با دوره باز پرداخت حداکثر ۶۰ ماهه (۵ ساله) به جامعه هدف یعنی خانواده شهدا و ایثارگران تحت پوشش این صندوق‌ پرداخت شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد ، دکتر اسلام کریمی با اشاره به میزان رضایتمندی خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگران خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی به عمل آمده میزان رضایتمندی جامعه هدف این صندوق در سال ۱۴۰۲ به میزان ۹۷/۴ درصد است.
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد ادامه داد: میزان درآمدهای تحقق یافته تا پایان آبان‌ماه سال جاری مبلغ ۲.۱۵۳ میلیارد ریال بوده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۳۹۴ درصدی داشته است و این مبلغ در چرخه وام ایثارگران قرار خواهد گرفت.
دکتر اسلام کریمی با اشاره به تشکر و قدردانی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات ارزنده و ارزشمند صندوق قرض‌الحسنه شاهد، گفت: این خدمات در راستای خط و مشی‌ها و سیاست‌های کلان ابلاغی نهاد مقدس بنیاد در ارائه خدمات با کیفیت و بی‌منت در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه اعطایی با بیشترین انتفاع و پرداخت در کمترین زمان ممکن به اعضای جامعه هدف یعنی خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگران صورت گرفت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=80851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.