• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

2

بیشترین تماس‌های دریافتی مشتریان بانک مسکن از کدام استان ها بود؟

  • کد خبر : 2042
  • 15 آبان 1399 - 18:13
بیشترین تماس‌های دریافتی مشتریان بانک مسکن از کدام استان ها بود؟

مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن پاسخگوی مخاطبان خود از سراسر کشور است.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از بانک مسکن – هیبنا، بانک مسکن به منظور پاسخگویی شفاف و صریح به مشریان بالفعل و بالقوه این بانک از طریق مرکز ارتباط با مشتریان تلاش می کند تا سوالات و پرسش های مخاطبان را پاسخ دهد.

کارشناسان این مرکز روزانه پاسخگوی حجم زیادی از پرسش های مشتریان بانک هستند که بخش قابل توجهی از این سوالات به استناد بررسی های تماس های واصله در مهرماه در حوزه تسهیلات مسکن بوده است.

بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه ای بخش مسکن نه تنها در تهران که در سراسر کشور پاسخگوی مشتریان به ویژه از طریق کارشناسان مرکز ارتباط است.

بر اساس آخرین اطلاعات ثبت شده از تماس های دریافتی مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، در مهرماه بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ تماس از سوی مخاطبان و مشتریان با این مرکز انجام شده است که این مخاطبان از سراسر کشور بوده اند.

طبق بررسی گزارش تعداد تماس های ثبت شده به تفکیک هر استان، مشتریان ساکن استان تهران بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در مهرماه برقرار کردند. به عبارتی ۴۶٫۵ درصد از تماس های این مرکز از سوی مشتریان در استان تهران بوده است.

پس از استان تهران، بیشترین تماس های دریافتی مرکز ارتباط با مشتریان مربوط به استان البرز بود. استان های اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، فارس، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و اردبیل نیز به ترتیب بیشترین تماس های تلفنی را با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در مهرماه برقرار کردند.

بانک مسکن به واسطه وظیفه ذاتی تعیین شده، با مهمترین اقشار جامعه به منظور تامین بخش قابل توجهی از اعتبارات و تسهیلات مسکن در ارتباط است و به همین دلیل بیشترین ارتباط را در شبکه بانکی با مشتریان مشمول دریافت تسهیلات مسکن دارد.

بر اساس این گزارش، مشتریان و افرادی که در حوزه های مختلف برای راهنمایی و آگاهی از خدمات بانک مسکن نیاز به مشاوره دارند، می توانند با شماره تلفن ۶۱۰۸۸-۰۲۱ با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن تماس برقرار کنند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=2042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.