• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بیانیه سازمان تأمین‌اجتماعی در محکومیت حمله تروریستی کرمان

  • کد خبر : 83141
  • 13 دی 1402 - 19:36
بیانیه سازمان تأمین‌اجتماعی در محکومیت حمله تروریستی کرمان

همزمان با روز میلاد حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به‌دنبال حادثه تروریستی کرمان و کشتار کور زائران مزار مطهر آن قهرمان شهید، سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن اعلام آماده‌باش به تمامی مراکز درمانی خود در شهر کرمان، با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
و هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند

بار دیگر دستان ناپاک و جنایتکار بدخواهان ایران اسلامی عزیز، ماهیت پلید و بی‌رحم خود را در خشونتی عریان و کور به نمایش گذاشتند تا همگان بدانند دشمنان اسلام و ایران همچون شجره خبیثه خود که ریشه در رژیم منحوس اسرائیل دارد؛ از هیچ جنایتی ابا نداشته و در ریختن خون بی‌گناهان همچون آن‌چه امروز در جنایت‌های غزه در حال رخ دادن است؛ هیچ حد و مرزی از اخلاق نمی‌شناسند.
این جنایت تروریستی؛ بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ و نشانه‌ای دیگر از عمق دشمنی جریان تکفیر و کوردلان علیه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است که به‌زعم خود درصدد هستند با تزریق حس ناامیدی و ناامنی به جامعه و ایجاد بحران و تنش، کام مردم ایران را تلخ و این‌گونه بزدلانه از ملت هوشمند ایران، انتقام بگیرند.
سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تسلیت این حادثه غمبار به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف و داغدار ایران به‌ویژه خانواده شهدای عزیز این حادثه تروریستی، این اقدام سبعانه را که بی‌شک محصول هدایت و طراحی دشمنان خارجی و عوامل دست‌پرورده سرویس‌های اطلاعاتی غربی و کانون‌های شیطانی صهیونیستی است، محکوم می‌کند.
تردیدی نیست که این اقدام دردناک و جنایتکارانه، بی‌پاسخ نخواهد ماند و هیچ خللی در عزم راسخ مردم و جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد و عاملان، آمران و پشتیبانان این خباثت‌ها در تحقق اهداف پلید خود ره به جایی نخواهند برد. مردم ایران اسلامی همچون همیشه با هوشیاری و بصیرت و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی، استوارتر از قبل فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند نمود.

بی‌شک خون پاک مردان و زنان و کودکانی که امروز همزمان با میلاد مادر امامت و ولایت و در مسیر گرامیداشت شهادت سردار دل‌ها، بر زمین ریخته شد؛ همچون خون سایر شهدای تاریخ اسلام و ایران، گواه و شاهدی خواهد بود بر حقانیت اسلام و چراغ راهی است برای تمامی حق‌جویان و آزادگان.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.