• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند بیمه تجارت‌نو موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO31000 شد تقدیر از نمایندگان برتر ” بیمه کارآفرین“

0

به دنبال گزینش تحول خواه و هدایت‌گر هستیم

  • کد خبر : 48969
  • 10 تیر 1401 - 21:15
به دنبال گزینش تحول خواه و هدایت‌گر هستیم

دبیر هیأت مرکزی گزینش سازمان تأمین اجتماعی گفت: گزینش «تحول خواه» و «هدایت‌گر» می‌تواند آینده خوب و توانمند را برای سازمان تضمین کند و ما به دنبال تحقق این امر در تأمین اجتماعی هستیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان قم، «سعید ملکوتی» در همایش دو روزه مدیران و کارگزاران هسته گزینش کشور که در شهر قم برگزار شد تأکید کرد: در گزینش افراد صلاحیت دار به دنبال انتخاب بین خوب و خوب‌تر هستیم.

نماینده مدیرعامل و دبیر هیأت مرکزی گزینش سازمان تأمین اجتماعی خاطر نشان کرد: گزینش‌گران باید بدانند که هر تصمیم آنان در تأیید یا رد یک فرد، آثار مستقیم گسترده و ماندگار دارد و ردصلاحیت ناصحیح یک فرد می‌تواند ذهنیت او و اطرافیانش را تحت تأثیر منفی قرار دهد.

ملکوتی تصریح کرد: گزینش‌گران نه تنها مزاحم مدیران نیستند بلکه مدیران انقلابی و عملگرا گزینش را چشم مطمئن و بازوی مستحکم مجموعه مدیریت خود می دانند.

وی گفت: مجموعه گزینش سازمان تأمین اجتماعی عملکرد مثبت و قابل دفاعی دارد و چابک‌سازی گزینش‌ها همراه با رعایت صرفه و صلاح سازمان صورت گرفته است.

ملکوتی تأکید کرد: در فرآیند گزینش بر اساس تأکیدات حضرت‌امام خمینی(ره) و منویّات مقام معظم رهبری عمل می‌شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی تبدیل وضعیت ایثارگران و صدور آراء با دقت نظر و رعایت موازین اسلامی و قانونی را از مهمترین اقدامات هیأت مرکزی گزینش سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: مجموعه دفتر هیأت مرکزی گزینش تأمین اجتماعی توانسته است در زمره ۵ هیأت مرکزی گزینش کشور قرار گرفته و اقدامات مؤثری در رسیدن به برنامه های هیأت عالی گزینش داشته باشد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=48969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.