• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

به بانک ملی ایران خوش آمدید؛ جمعیت «۷۸ میلیون نفر»

  • کد خبر : 19818
  • 05 مرداد 1400 - 14:56
به بانک ملی ایران خوش آمدید؛ جمعیت «۷۸ میلیون نفر»

تازه ترین اطلاعات نشان می دهد تعداد مشتریان بانک ملی ایران از ۷۸ میلیون نفر عبور کرده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،‌ گذشت بیش از ۹۲ سال از عمر این بانک همواره با اعتماد و پشتیبانی مردم کشورمان همراه بوده است،‌ به گونه ای که اکنون می توان از تعداد مشتریان بانک ملی ایران به سطح تعامل آن با عموم مخاطبان پی برد.

در شرایطی که کشور ما بیش از ۳۰ بانک یا موسسه اعتباری فعال دارد،‌ گستردگی شعب، ارائه خدمات بانکی حرفه ای و بهره مندی از ابزارهای نوین بانک ملی ایران باعث شده است که مردم همچنان به افتتاح حساب و استفاده از خدمات این بانک اقبال داشته باشند.

بانک ملی ایران نه تنها در حوزه ارائه خدمات بانکی مانند پرداخت تسهیلات،‌ خدمات بانکداری دیجیتال، صدور ضمانتنامه، صدور کارت های بانکی و … رتبه های نخست را دارد،‌ بلکه در حوزه های عمومی مانند سرمایه گذاری در پروژه های کلان و زیربنایی کشور، مدرسه سازی، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و … نیز همواره پیشتاز است.

اما برخی دستاوردهای بانک ملی ایران منحصر به فرد است. «ملی پلاس» که نمونه واقعی یک بانک پیشرفته در کشور ماست، «موزه بانک ملی ایران» که همتا ندارد و «کانون جوانه ها» که مدرسه ای برای تربیت یک نسل آشنا با اقتصاد و مفاهیم بانکی است،‌ تنها بخشی از فعالیت های جسورانه این بانک است.

بانک ملی ایران که از چند سال پیش، تازه ترین دستاوردهایش را در رویداد «ملی شو» رونمایی می کند،‌ به زودی ۹۳ سالگی خود را جشن خواهد گرفت، در حالی که نه تنها تعداد مشتریانش هر روز بیشتر و بیشتر می شود، بلکه دایر خدماتش نیز بیش از پیش توسعه می یابد. 

بانک ملی ایران این افتخارات را مدیون همراهی مشتریان خود است؛ بانکی که در عمل ثابت کرده است «اعتماد می ماند».

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=19818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.