• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

0

به‌کارگیری شیوه‌های نوین روابط عمومی، باعث تعالی برند شرکت خواهد شد

  • کد خبر : 69923
  • 31 اردیبهشت 1402 - 11:49
به‌کارگیری شیوه‌های نوین روابط عمومی، باعث تعالی برند شرکت خواهد شد

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ضمن تبریک هفته روابط عمومی در اهمیت عملکرد روابط عمومی گفت: روابط عمومی چشم و چراغ یک شرکت است که با جهاد تبیین می‌تواند فعالیت شرکت را در عرصه‌های مختلف به آگاهی عمومی برساند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در دیداری صمیمانه با کارکنان روابط عمومی شرکت به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی تصریح کرد: شفاف سازی وظیفه روابط عمومی مدرن است، و اگر شفاف سازی در عرصه روابط عمومی به درستی اتفاق بیفتد، عملکرد شرکت درخشان‌تر خواهد بود.

کریم‌نژاد با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی شرکت با افکار عمومی است، بیان کرد: اگر روابط عمومی پویا نباشد خدمات ارزنده‌ای که شرکت به خصوص در مناطق کمتر برخوردار ارائه می‌دهد مغفول خواهد ماند.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال و طرح‌های توسعه‌ای ایمپاسکو که عمدتا در مناطق کمتر برخوردار اتفاق افتاده، باید توسط روابط عمومی به اطلاع عموم مردم برسد.

مدیرعامل ایمپاسکو عنوان کرد: با توجه به تحولات سریع جهانی در عرصه‌های مختلف، به روز رسانی و استفاده از شیوه‌های نوین در حوزه روابط عمومی یک اصل انکارناپذیر است.

وی افزود: متناسب با پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های علمی و صنعتی در کشور اتفاق می‌افتد، حوزه روابط عمومی هم نیازمند پیشرفت و تحول است تا از فضای سنتی خود خارج شده و در فضای مجازی و دیجیتال با افکار عمومی اجتماع ارتباط بگیرد.

کریم نژاد با اشاره به اینکه روابط عمومی باید پویا باشد توضیح داد: وجود یک روابط عمومی پویا امیدواری به ادامه مسیر را در بین پرسنل و کارمندان شرکت افزایش می‌دهد و همزمان نوآوری در عرصه روابط عمومی به شکل دهی بهتر عملکرد و بهره‌وری شرکت کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=69923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.