• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بزودی از دو طرح ویژه در حوزه بیمه های زندگی در شرکت بیمه البرز رونمایی خواهد شد

  • کد خبر : 82785
  • 06 دی 1402 - 13:20
بزودی از دو طرح ویژه در حوزه بیمه های زندگی در شرکت بیمه البرز رونمایی خواهد شد

قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه البرز در آیین گرامیداشت سی اُمین سال تاسیس انجمن سراسری نمایندگان این شرکت، گفت: بیمه البرز در ۹ ماه سال جاری با رشد بیش از ۱۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۴ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده که بعد از لطف خدا مرهون تلاش های مستمرهمه عوامل شرکت بیمه البرز بوده و لازم میدانم بابت این موفقیت از خانواده بزرگ بیمه البرز در سراسر کشور تقدیر و تشکر نمایم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، غلامرضا عزیزی با اشاره به این که انتخاب بهینه پورتفوی بیمه ای و توسعه فروش بیمه های خرد به ویژه بیمه های زندگی از سیاست های اصلی بیمه البرز در سال جاری است، گفت: بر همین اساس سهم دو درصدی بیمه های زندگی در سال گذشته با رشدی چشمگیر  به ۱۸ درصد در ۹ ماه سال جاری افزایش یافت که بسیار ارزشمند است.

به گفته قائم مقام مدیرعامل بیمه البرز افزایش سرمایه و افزایش توانگری از اقدامات دیگر این شرکت در سال جاری است که سبب شده ظرفیت نگهداری ریسک بیمه البرز افزایش بیابد.

وی ظهور استارتاپ ها در صنعت بیمه را برای شرکت های بیمه فرصت دانست چرا که خرید و فروش آنلاین در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شده که شرکت های بیمه هم نباید از این رویداد غافل شوند بلکه باید از این فرصت پیش آمده برای کسب موفقیت های بیشتر بهره ببرند.

وی با تاکید بر این که مطمینا بیمه البرز با قدمت ۶۴ ساله و خوشنامی و توانگری می تواند در بازار آنلاین هم موفق باشد، ادامه داد:  بیمه البرز نیز با هدف ارایه خدمات آنلاین شعبه برخط راه اندازی نموده است تا ۲۵۰۰ نماینده این شرکت در کنار فروش سنتی به صورت آنلاین هم فروش بیمه نامه داشته باشند.

عزیزی تاسیس شعب تخصصی بیمه های زندگی را از دیگر برنامه های بیمه البرز عنوان کرد و گفت: شرکت های بیمه برای ماندگاری در بازار، چاره ای جز توسعه فروش بیمه های زندگی ندارند. شرکت بیمه البرز نیز توسعه بیمه های زندگی را در برنامه های اصلی و سیاست های کلی خود قرار داده و بر همین اساس اولین مجتمع تخصصی بیمه های زندگی را در استان فارس راه اندازی کرد.

قائم مقام مدیرعامل همچنین ضمن ابراز خرسندی ازانسجام بی نظیر بین اعضای محترم هیئت مدیره و مدیریت محترم عامل از تلاش های شبانه روزی جناب آقای دکتر رضایی تجلیل نموده و گفت موفقیت شرکت در تمام  حوزه ها با تلاش همکاران در سایه راهبری و هدایت هوشمندانه ایشان بوده است.

وی همچنین از رونمایی از طرح های جدید بیمه های زندگی در بیمه البرز در کنار طرح شوکا ، خبر داد و تاکید کرد: در آینده به واسطه طرح های نوین بیمه البرز، قدم های بزرگی در توسعه بیمه های زندگی در صنعت بیمه کشور رخ خواهد داد.

این گزارش حاکی است آیین گرامیداشت سی اُمین سال تاسیس انجمن صنفی کارفرمایی نمایندگان بیمه البرز با حضور غلامرضا عزیزی، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره، مجید نادری و مجتبی قمری گل، اعضای هیات مدیره شرکت بیمه البرز و اعضای این انجمن صنفی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=82785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.