• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

برگزاری نشست معرفی خدمات مالی بانکی میربیزینس در پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت و پتروشیمی

  • کد خبر : 84725
  • 14 بهمن 1402 - 13:26
برگزاری نشست معرفی خدمات مالی بانکی میربیزینس در پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت و پتروشیمی

میربیزینس بانک با سهامداری کامل بانک ملی ایران در پنجمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در کیش حضور فعال یافت و ضمن معرفی آخرین محصولات و خدمات خود به بازدید کنندگان، علاقمندان و متقاضیان؛ میزبان شرکت کنندگان و فعالان اقتصادی بود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  میربیزینس بانک با گستره متنوعی از خدمات و محصولات در حوزه‌ ارزی و برنامه جدی برای حمایت از بازرگانان، تجار و فعالان اقتصادی و صنایع مختلف در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری در این نمایشگاه حضور یافته است.

میربیزینس بانک که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته در روسیه به انتخاب اول مدیران شرکت‌های تولیدی و صنعتی در منطقه اوراسیا در حوزه های مختلف تبدیل‌شده است، در ایام برگزاری این رویداد مهم با برگزاری  یک دوره نشست تخصصی آخرین خدمات و ظرفیت های مالی خود را در اختیار تولیدکنندگان، تجار، بازرگانان و صاحبان صنایع قرار داد.

همچنین این بانک، با استفاده از طرح‌های نوین بازاریابی به جذب مشتری می‌پردازد و در این نمایشگاه توانسته است علاوه بر معرفی توانمندی ها و ظرفیت های مالی خود به نحو مطلوبی طرح‌های اولویت‌دار و مورد حمایت خود را نیز به طور شفاف به متقاضیان ارائه نماید.

بر این اساس بسترسازی تامین مالی شفاف و متنوع، استفاده از ظرفیت‌های مشترک بازار پول ، هدایت نقدینگی به سمت فعالیت‌های مولد اقتصادی، نحوه افتتاح حساب، اعلام موجودی حساب، انتقال وجه به حساب های موجود در بانک های عضو کشورهای اوراسیا، امکان صدور آنی کارت اعتباری، صدور ضمانت نامه، گشایش اعتبار اسنادی، پرداخت تسهیلات و غیره از موضوعات مهمی بود که در این نشست به آن پرداخته شد. همچنین نحوه ارائه خدمات به دانشجویان، افراد حقیقی و حقوقی نیز از دیگر موضوعات و مسائل مهمی بود که در این جلسه تشریح شد.

میربیزینس بانک به‌عنوان حامی این نمایشگاه که به عنوان یکی از بزرگترین و موثرترین رویداد‌های اقتصادی کشور است، با حضور فعال و موثر خود در این نمایشگاه با ایجاد بستر مناسب، وجود باشگاه مشتریان، ارائه خدمات و محصولات مالی جدید و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های خود، به توسعه روابط، همکاری های مشترک و تعامل سازنده با فعالان اقتصادی و مدیران و صاحبان بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی در صنعت نفت و پتروشیمی پرداخت.

میربیزینس بانک تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی‌های صحیح و با بهره‌گیری از محصولات و ابزارهای نوین مالی و تاسیس باشگاه مشتریان و شرکت مالی میراث افزون برمراودات و تبادلات مالی بین کشورهای اوراسیا، زمینه سرمایه گذاری در کشور را بیش از پیش توسعه دهد.

گفتنی است در این نشست علی کیانی فر رئیس شعبه آستاراخان و رضا ایلبیگی اصلی مدیر بازاریابی میربیزینس بانک روسیه به تشریح، بیان مسائل و بررسی موضوعات مربوطه پیرامون امور بانکی پرداختند و ضمن پاسخگویی به سوالات حاضران، راهکارهای لازم را ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=84725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.