• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
2

برگزاری دوره علوم رفتاری برای همکاران جدیدالورود

  • کد خبر : 53761
  • 13 شهریور 1401 - 17:25
برگزاری دوره علوم رفتاری برای همکاران جدیدالورود

واحد آموزش در راستای فرایند آشنایی با رفتارهای سازمانی و بومی سازی کارکنان جدید خویش و تمرکز بر تربیت نیروی متخصص، دوره‌ تخصصی علوم رفتاری را برای کارکنان جدیدالورود این شرکت برگزار نمود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران؛ اهمیت توجه به جذب، نگهداشت و تربیت کارکنان هر سازمانی از اهم اولویت‌های امور توسعه‌ای و تکالیف مدیریتی سازمانها می‌باشد و پرورش کارکنان حرفه‌ای و هوشمند منطبق با رفتارهای صحیح سازمانی از دلایل برتری و چابکی سازمانی است.
در این راستا هوش رفتاری بر اساس شکل گیری رفتار صحیح در قالب حوزه های رفتار فردی، رفتار گروهی و رفتار سازمانی و رفتار فراسازمانی در کالبد برند سازمان، هویت سازمانها را شکل می دهد. بر همین اساس، دوره علوم رفتاری برای کارکنان جدیدالورود شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد.
از اهم حوزه های رفتاری توجه به اصول رفتار در حوزه فردی مبتنی بر شخصیت شناسی، توجه به یادگیری فردی و جمعی، بهبود نگرش سازمانی، ادراک صحیح از خصایص سازمان و انگیزش بالا می باشد.
این دوره توسط دکتر سید مجید طباطبایی در روزهای ۱۲ و ۱۳ شهریور ماه در محل سالن پژوهش برگزار گردید.

گفتنی است، در این دوره دانش‌پذیران با مفاهیمی همچون انواع رفتار، تئوری های رفتاری، بلوغ فردی و بلوغ سازمانی، مدل‌های مناسب رفتاری و رفتارهای سازمانی و … آشنا شدند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=53761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.