• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

3

برگزاری جلسه روسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین

  • کد خبر : 49956
  • 26 تیر 1401 - 10:29
برگزاری جلسه روسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین

پیرو برنامه جامع عملیاتی مدیریت امورشعب استانهای بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال جاری، با هدف تبیین سیاست ها و اولویت های بانک و دستیابی به اهداف تعیین شده، جلسه ای با حضور مدیر، معاونین و روسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان راز موفقیت بانک را ارائه خدمات متنوع به مشتریان و جذب منابع مالی دانست و گفت: انسجام بین کارکنان و ایجاد تعامل مثبت و مستمر با مشتریان و نیز درک و شناخت بهتر نیاز آنان به منظور برآورده نمودن انتظارات مشتریان در سریع ترین زمان ممکن لازمه دستیابی به موفقیت است.

مدیر استان افزود: رعایت آراستگی فردی، نظم و انضباط در شعبه می تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتریان و افزایش رضایت آنها باشد.

سلیم بهرامی نقش کارکنان در ارائه خدمات و محصولات بانکی را بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ویژگی خدمات بانکی این است که نحوه معرفی و ارائه سرویس ها توسط کاربران بسیار مهم بوده و میزان رضایت مشتریان از خدمات، به آن بستگی دارد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=49956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.