• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

برنامه های ایام الله دهه فجر اموال تملیکی اعلام شد

  • کد خبر : 84642
  • 11 بهمن 1402 - 18:51

رئیس ستاد تکریم دهه فجر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: برنامه های مختلفی برای ایام الله دهه فجر از جمله تجدید بیعت مدیران و کارکنان با آرمان‌های امام و دیدار با خانواده شهدا تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد تکریم دهه فجر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: برنامه های مختلفی برای ایام الله دهه فجر از جمله تجدید بیعت مدیران و کارکنان با آرمان‌های امام و دیدار با خانواده شهدا تدارک دیده شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، نخستین نشست ستاد تکریم دهه فجر سازمان با حضور سید عبدالمجید اجتهادی رئیس ستاد تکریم برگزار شد.

در این نشست رئیس ستاد تکریم دهه فجر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با گرامیداشت آغاز دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر میراث گرانبهایی است که از امام خمینی (ره) به یادگار مانده و همه موظف به پاسداشت و نگهداری از آن هستیم.

اجتهادی افزود: افراد زیادی برای بقای این انقلاب به شهادت رسیدند تا هیچ گزندی به آن وارد نشود.

وی گفت: اکنون انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است که هیچ توطئه ای از سوی دشمنان نمی تواند به آن آسیب وارد کنند.

رئیس ستاد تکریم دهه فجر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره برنامه های پیش بینی شده برای ایام دهه فجر در این سازمان بیان کرد: آذین بندی و تزئین ادارات و ساختمانها در سراسر کشور، تولید و انتشار محتواهای رسانه ای برای بیان دستاوردها در صدا و سیما و رسانه های اجتماعی، تجدید بیعت مدیران و کارکنان با آرمان‌های امام ( ره ) و شهیدان در بهشت زهرا و مرقد مطهر از برنامه های مدنظر است.

وی گفت: حضور در حسینیه جماران و محل زندگی سراسر ساده امام خمینی ( ره )، دیدار مدیر عامل با خانواده چند تن از شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری نشست خبری مدیر عامل با اصحاب رسانه، برگزاری تور رسانه ای راویان پیشرفت در استانهای بوشهر و سمنان، برگزاری پیاده روی صبحگاهی مدیران و کارکنان سازمان، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی کارکنان و اعضای خانواده شاغلین، برگزاری جشن بزرگ انقلاب در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن در سازمان و تقدیر از کارکنان فجرآفرین، حضور پررنگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن و برپایی غرفه سازمان برای بیان دستاوردها و توفیقات از جمله سایر برنامه هایی است که برای ایام مبارک دهه فجر برنامه ریزی شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=84642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.