• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

برنامه ریزی جذب ۹۵ هزار میلیارد ریال منابع از محل انتشار اوراق مالی مبتنی بر بدهی

  • کد خبر : 72948
  • 17 تیر 1402 - 10:02
برنامه ریزی جذب ۹۵ هزار میلیارد ریال منابع از محل انتشار اوراق مالی مبتنی بر بدهی

رئیس اداره کل مجامع و شرکت های تابعه بانک توسعه صادرات ایران گفت این بانک با همکاری شرکت تامین سرمایه تمدن برانامه ریزی برای جذب بالغ بر ۹۵ هزار میلیارد ریال منابع از طریق انتشار «اوراق تامین مالی مبتنی بر بدهی» را در دستور کار قرار داده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اگزیم نیوز، مینا طبیبی در خصوص فرایند جذب منابع مالی از طریق شرکت های تابعه بانک، اظهار داشت: فرایند انتشار اوراق تامین مالی مبتنی بر بدهی برای حداقل چهل مشتری بانک برنامه ریزی شده است.

وی یادآور شد، اداره کل مجامع و شرکت های تابعه هماهنگی های لازم بین شرکت های تابعه و بانک را برای انتشار اوراق تامین مالی مبتنی بر بدهی انجام داده است.

طبیبی افزود: شرکت سبحان دارو به عنوان اولین مشتری، مصوبه رکن اعتباری مرکز و ابلاغیه هیات مدیره بانک را اخذ کرده است. به این ترتیب مراتب انتشار اوراق مذکور با پیگیری های این اداره کل، توسط شرکت تامین سرمایه تمدن در دست اقدام است.

رئیس اداره کل مجامع و شرکت های تابعه گفت: تامین مالی مبتنی بر بدهی زمانی اتفاق می‌افتد که شرکت، منابع مالی مورد نیاز خود را برای تامین مخارج طرح‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه در گردش، با فروش ابزارهای بدهی به افراد و یا سرمایه‌گذاران نهادی جذب کند. بانک توسعه صادرات ایران به عنوان اعتباردهنده در این فرایند مشارکت داشته است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=72948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.