• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
2

بررسی مکانیزم درب خودکار یخچال‌های Bespoke 2024 سامسونگ

  • کد خبر : 89602
  • 07 خرداد 1403 - 15:06
بررسی مکانیزم درب خودکار یخچال‌های Bespoke 2024 سامسونگ

هر بار که برای وعده‌های غذایی خود خرید می‌کنید و با دستان پر به آشپزخانه می‌روید، باز کردن درب یخچال، چالشی همیشگی است که حتی گاهی مشکل‌ساز می‌شود. اما، دیگر مجبور نیستید تمامی وسایل‌تان را زمین بگذارید یا با دست‌های آلوده برای باز کردن درب تلاش کنید. مجموعه جدید یخچال‌های سری Bespoke 2024 سامسونگ، به درب‌هایی با عملکرد خودکار مجهز شدند.

مکانیزم باز شدن خودکار درب (Auto Open Door)، فناوری نوین به کار رفته در تازه‌ترین یخچال‌های سامسونگ است که به تدریج گرفتن دستگیره و کشیدن درب برای باز شدن را به خاطره‌ای قدیمی تبدیل می‌کند. در این مکانیزم، تنها با یک لمس ملایم، درب‌های یخچال به صورت خودکار باز می‌شوند.

درب‌هایی که با یک لمس ملایم باز می‌شوند

شرکت سامسونگ در تازه‌ترین مدل‌های یخچال Bespoke 2024 خود، به سراغ فناوری درب خودکار رفته که از حسگرهای تشخیص لمس به جای دستگیره استفاده می‌کند تا بدون نیاز به زحمت فراوان بتوانید درب‌ها را باز کنید. نحوه کارکرد این مکانیزم جدید بسیار ساده است. برخلاف مدل‌های قدیمی، یخچال‌های جدید در دو طرف درب‌های خود به حسگر لمسی مجهز هستند که با لمس آنها، قفل آزاد می‌شود و شما می‌توانید درب را به طور کامل باز کنید. در نتیجه زمانی که وسایل زیادی در دست داشته باشید، فضای داخل یخچال به راحتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

زمانی که قفل درب آزاد می‌شود، میزان باز شدن آن حدود ۲۵ میلی‌متر است که با صدایی به شما هشدار می‌دهد. اگر درب را بیشتر از این مقدار باز نکنید، پس از  ۲ثانیه به طور خودکار بسته می‌شود. این عملکرد جدید، شبیه به سیستم باز شدن درب برخی خودروهای مدرن الکتریکی است. یک اهرم Pusher مخفی، پس از لمس حسگر درب را به بیرون فشار می‌دهد و پس از ۲ ثانیه به داخل باز می‌گردد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=89602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.