• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

برتری ایرانسل در جشنواره فرهنگی اقتصادی صداوسیما

  • کد خبر : 84112
  • 03 بهمن 1402 - 21:43
برتری ایرانسل در جشنواره فرهنگی اقتصادی صداوسیما

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، رتبه برتر جشنواره فرهنگی اقتصادی صداوسیما را به دست آورد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی، دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲، با حضور پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، جمعی از مدیران صدا و سیما، فعالان اقتصادی، تولید کنندگان، شرکت‌های تبلیغاتی و هنرمندان، در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. در این جشنواره، لوح تقدیر و تندیس بهترین آگهی، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اهدا و از خدمات و تلاش‌های ارزنده وی، به عنوان «برگزیده بخش بهترین آگهی تجاری رادیویی»، تقدیر شد.

این لوح و تندیس، از سوی رئیس سازمان صداوسیما اهدا شد و مهندس رضا موحدی مدیرکل بازاریابی ایرانسل، به نمایندگی از مدیرعامل ایرانسل، آن را دریافت کرد.

تجارت گردان | برتری ایرانسل در جشنواره فرهنگی اقتصادی صداوسیما

رئیس سازمان صداوسیما در توضیح هدف برگزاری این جشنواره گفت: از منظر اقتصادی، تبلیغات بازرگانی مکمل چرخه اقتصادی تولید، مصرف و عرضه است و درنهایت به پیشرفت اقتصادی و توسعه کشور منجر می‌شود. از این رو ما با افتخار وظیفه خودمان می‌دانیم از تولید داخلی حمایت  کنیم و فعالان عرصه تولید و کسانی که برای اعتلای کشور در حوزه اقتصادی و تولید مقابل مشکلات سینه سپر کردند را نه‌تنها درک کنیم، بلکه تمام‌قد در خدمت‌شان باشیم.

این جشنواره که از بخش‌های مختلف تشکیل شده و برگزیدگانی از صنایع متفاوت داشت، در روز اختتامیه، با سمینار‌های تخصصی و غرفه‌های نمایشگاهی، میزبان علاقه‌مندان بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=84112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.