• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

با راهکارهای سامسونگ برای افزایش بهره‌وری آموزشی آشنا شوید

  • کد خبر : 78841
  • 26 مهر 1402 - 11:21
با راهکارهای سامسونگ برای افزایش بهره‌وری آموزشی آشنا شوید

یادگیری مهارت‌ها و یا علوم مختلف در عصر حاضر وارد مرحله جدیدی شده است. با روی کار آمدن دستگاه‌های هوشمند امروزه دسترسی به منابع مختلف آموزشی، تمرین و حضور در دوره‌های آموزشی آنلاین تنها از طریق چند اینچ صفحه روی یک دستگاه هوشمند امکان‌پذیر شده است. این امکانات باعث شده دیگر سردرگمی‌ و پیچیدگی‌هایی که هنگام استفاده از دستگاه‌ها یا کتب مختلف با آن مواجه می‌شویم حذف شود و فرآیند یادگیری و آموزش به شیوه‌ای ساده‌تر انجام شود.

طی چندین سال گذشته شرکت‌های پیشرو حوزه فناوری، محصولات و دستگاه‌های نوآورانه‌ای را برای بهبود و خلق تجربه‌ای هوشمند چه در زندگی روزمره و چه در زمینه‌‌های مشخص‌تری مانند یادگیری و تمرین طراحی کرده‌اند. اما یافتن بهینه‌ترین و بهترین ابزار‌ها در بین مدل‌ها و سری‌ها متعدد گوشی‌ها، تبلت‌ها و دیگر لوازم هوشمند کار چندان ساده‌ای نیست. بر همین اساس در ادامه به معرفی محصولاتی پرداخته شده است که به بهره‌وری درسی و آموزشی شما کمک زیادی می‌کند.

ادغام گوشی و تبلت

اینترنت باعث شده تا امروزه منابع آموزشی و اطلاعاتی راحت‌تر از گذشته در دسترس قرار بگیرد. در حال حاضر شما از طریق گوشی همراه خود می‌توانید منابع آموزشی متنوعی مانند کتاب‌های الکترونیکی، ویدئوها و نرم‌افزارهای آموزشی را به‌راحتی نصب و مطالعه کنید. با وجود این اما خواندن طولانی مدت بر روی نمایشگرهای کوچک گوشی‌های هوشمند کار راحتی نیست و بسیاری از کاربران مجبور می‌شوند تا بین گوشی و تبلت در حرکت باشند. بنابراین بهره‌مندی از یک گوشی همراه که در کنار کیفیت بالا از ابعاد مناسبی نیز برخوردار باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال گوشی هوشمندی می‌گردید که در کنار استفاده روزمره، همانند یک تبلت به شما قابلیت‌های متعددی بدهد، گلکسی Z Fold5 سامسونگ می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد.

صفحه‌نمایش ۷٫۶ اینچی Dynamic AMOLED 2X این گوشی، محتواهای متنی و ویدئویی را در نهایت کیفیت و جزئیات به شما ارائه می‌دهد. گلکسی Z Fold5 با قابلیت‌هایی نظیر Multi Tasking و Multi Window شما را وارد مرحله جدیدی از عملکرد مولتی‌تسکینگ می‌کند. تصور کنید در کنار تماشای یک ویدیوی آموزشی یا کلاس درسی آنلاین، به راحتی بتوانید با اپلیکیشن Note نکات مهم ویدیو را یاداشت کنید یا به حل تمرین‌های آن به‌صورت همزمان بپردازید و دیگر برای رسیدگی به تکالیف خود میان دستگاه‌ها و مقالات متعدد سردرگم نشوید.

از دیگر مزایای این دستگاه پیشرفته، می‌توان به ویژگی پاپ‌آپ مخفی (Hidden pop-up) اشاره کرد؛ با این ویژگی یک اپلیکیشن می‌تواند در پس‌زمینه به کار خود ادامه دهد و در پنجره‌ای جداگانه به اجرای اپلیکیشن دیگری بپردازید. برای مثال حین انجام تکالیف می‌توانید به سرعت از ماشین‌حساب خود استفاده کنید و یا همزمان با تماشای ویدئویی آموزشی به‌صورت تمام‌صفحه، در گوشه‌ای از صفحه نمایش، از طریق یک پاپ‌آپ شناور با دوست خود چت کنید. قابلیت تا شدن این دستگاه نیز نیز امکان حمل و نگهداری آن را در هر موقعیتی بسیار آسان می‌کند، بنابراین با فضایی به اندازه یک گوشی معمولی شما از بهره‌وری یک تبلت برخوردار هستید.

این دستگاه همچنین از قلم مخصوص سامسونگ یعنی S pen نیز برخوردار است؛ بنابراین برای استفاده‌هایی مانند طراحی تا محاسبات ریاضی و یا جست‌وجو میان مقاله‌های روز و یادداشت آن‌ها، این دستگاه یک تجربه بی‌نظیر به شما ارائه می‌دهد.

سری گکلسی A

اگر قصد دارید گوشی هوشمندی با قابلیت‌های روز و پیشرفته اما با هزینه‌‌ای مقرون به‌صرفه‌تر تهیه کنید، باز هم سامسونگ گزینه‌های ایده‌آلی برای شما دارد. گلکسی A54 و A34 سامسونگ دو نسخه ایده‌آل دیگر برای استفاده‌های روزمره است.

گلکسی A54 5G و A34 5G به ترتیب دارای ابعادی به اندازه ۶٫۴ اینچ و ۶٫۶ اینچ هستند. هر دو دستگاه مجهز به صفحه‌نمایشی فراگیر با فناوری Super AMOLED شده‌اند که برای دید در فضای باز ارتقا یافته‌اند، تا جایی که زیر نور خورشید نیز می‌توانید تمام جزئیات را به‌خوبی تماشا کنید. به کمک فناوری ارتقا یافته Vision Booster و همچنین نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی، نمایشگر این گوشی‌ها در شرایط نوری متفاوت همراه شماست و به‌سرعت میزان روشنایی را با محیط هماهنگ می‌کند. بنابراین برای مطالعه و تماشای محتوای دیجیتال می‌توانید با خیالی راحت از این سری دستگاه‌های سامسونگ استفاده کنید.

این دو دستگاه در این نسل شباهت بسیار زیادی به سری S پیدا کرده­اند و از منظر زیبایی­شناسی از ظاهر ویژه­ای برخوردارند. بنابراین چه در محیط دانشگاه و چه در محیط‌های روزمره با هرکدام از این دو دستگاه ظاهری زیبا از خود ارائه می‌دهید.

نکته حائز اهمیت در خصوص این دو محصول ظرفیت باتری آن‌ها است. ظرفیت باتری گلکسی A54 و A34 سامسونگ ۵۰۰۰ میلی­آمپر ساعت است و این یعنی به شما تجربه­ای طولانی هنگام استفاده می­دهد و هیچ‌گاه هنگام تمرکز و انجام کارهای درسی مزاحمتی بابت کمبود شارژ ایجاد نمی­کند.

گلکسیA54  و A34 به عنوان دو مدل از جدیدترین گوشی‌های سری A سامسونگ از اندروید ۱۳ و رابط کاربری به‌روز One UI 5.1 سامسونگ بهره می‌برند. همچنین گوشی های سری A به مدت چهار سال آپدیت سیستم‌عامل اندروید و پنج سال آپدیت امنیتی دریافت خواهند کرد.

سری گلکسی Tab

تبلت‌های سری گلکسی Tab از سامسونگ نیز از آن دسته محصولاتی است که همچون ابزاری کارآمد تجربه درسی شما را به شکلی موثر ارتقا می­دهد. جدیدترین نسخه این تبلت‌ها با نام گلکسی Tab S9 در نسخه Ultra دارای صفحه نمایشی بزرگ به اندازه ۱۴٫۶ اینچ است و با نرخ تازه‌سازی تصویر که به طور خودکار از ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز کالیبره می‌شود، نمایش روان محتوا تضمین می‌شود. همچنین ویژگی Eye Comfort با کاهش نور آبی تصاویر، خستگی چشم را تا بیش از ۷۰ درصد کاهش می‌دهد.  

پردازنده این دستگاه نیز پلتفرم موبایل Snapdragon® ۸ Gen 2 است که به طور اختصاصی برای گلکسی ساخته شده و در گوشی‌های جدید پرچمدار سامسونگ به کار رفته است. این پردازنده عملکرد فوق‌العاده‌ای را در زمان اجرای برنامه‌های سنگین ادیت تصویر و ویدئو از خود به جا می‌گذارد.

به کمک نمایشگر بزرگ گلکسی Tab S9 Ultra ابزارهایی مناسب برای انجام هر پروژه آموزشی را در اختیار دارید. با قابلیت Multi Window می‌توانید حداکثر سه اپلیکیشن را به عنوان شبکه‌ای از پنجره‌های قابل‌تنظیم کنار هم قرار دهید. با این قابلیت می‌توانید به طور همزمان در یک مرورگر به جستجو بپردازید، یک تصویر از گالری سامسونگ را مشاهده و ایده‌های خود را در برنامه Notes ثبت کنید. تمامی این سه کار را می‌توان به طور همزمان در یک نما یا با نمایش پاپ‌آپ انجام داد. همچنین می‌توانید در همان زمانی که روی حالت تمام صفحه نمایشگر مشغول به خواندن یا دیدن محتوایی هستید، اپلیکیشن دیگری را با استفاده از نمای پاپ‌آپ (Pop-Up View) و به عنوان پنجره‌ای شناور باز کنید.          

این دستگاه نیز مجهز به قلم S pen سامسونگ است و برای هنرجویان گرافیک و آن دسته از فعالیت­های درسی که مربوط به کارهای هنری است می­تواند تجربه­ای منحصربه­فرد خلق کند.  

همچنین ابعاد قابل حمل این تبلت‌ها به افراد امکان استفاده در مکان‌های مختلف و در هر زمان را می‌دهد. در نتیجه، سری گلکسی Tab نیز می­تواند همانند محصولات قبلی ابزاری ارزشمند برای بهبود تجربه درسی و یادگیری باشد و در ارتقای تجربه درسی شما به عنوان عاملی تاثیرگذار ظاهر شود.

نهایت پیشرفت و تمرکز به کمک Buds2 Pro

گلکسی  Buds2 Proسامسونگ نیز به عنوان جدیدترین و به­روزترین بادز این شرکت یک تجربه کارآمد را در زمینه درسی می­تواند برای شما مهیا کند. این دستگاه که در حالت کلی به کاربران امکان موزیک گوش دادن، تماس گرفتن، یادداشت برداری و حتی انجام کنفرانس‌های تلفنی را ارائه می­دهد دارای قابلیتی است که به­طور تخصصی می­تواند تجربه درسی شما را دگرگون کند. قابلیت حذف نویز فعال (ANC) با حذف تمام صداهای مزاحم محیط باعث بازدهی بیشتر و تمرکز راحت­تر هنگام مطالعه می­شود.

این دستگاه دارای کیفیت صدای پیشرفته­ای است که می­تواند هنگام گوش دادن پادکست­های درسی و یا تکالیف کلاسی تجربه­ای واضح و بی­نظیر برای شما فراهم کند. همچنین، طراحی آنها با انطباق مناسب با گوش کاربر و قابلیت لمسی برای کنترل آسان‌تر، تجربه استفاده بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

با استفاده از این ابزارهای هوشمند شما می‌توانید با بهره‌وری و تمرکزی مضاعف به یادگیری هر آنچه می‌خواهید بپردازید. این ابزارها به شما این امکان را می‌دهند که با کمک فناوری‌های مدرن، بهترین نتایج را در دوره‌های آموزشی و همچنین زندگی روزمره خود کسب کنید و با انرژی و انگیزه‌ای بیشتر از همیشه دانش و مهارت‌های موردعلاقه خود را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=78841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.