• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

1

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیشگام پروژه وفادارسازی مشتریان در شبکه بانکی شد

  • کد خبر : 72166
  • 05 تیر 1402 - 12:34
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیشگام پروژه وفادارسازی مشتریان در شبکه بانکی شد

واحدCRM بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که در سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی شد، با هدف وفادارسازی مشتریان بانک تا کنون رضایت حداکثری مشتریان را جلب نموده است.

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران، واحد عملیات CRM این بانک فعالیت خود را در سال گذشته با تعداد ۱۳ نفر ذیل اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان آغاز کرد. آسیبشناسی موضوعات مربوط به مشتریان، وفادارسازی مشتری، نگاهداشت مشتری و همچنین بهبود سطح کیفیت خدمات از اهداف اساسی این واحد است.
بانک قرض‌‌الحسنه مهر ایران در جهت بهبود فرآیند مشتری‌مداری این پرسنل، دوره‌های آموزشی مختلفی با موضوع «مدیریت ارتباط مشتریان»، «نحوه ارتباط مؤثر با مشتری» و «هنر متقاعدسازی تلفنی» را برای این افراد برگزار کرده است.
مهم‌ترین اقدامات انجام شده
فعال‌سازی مشتریان راکد و اطلاع‌رسانی طرح‌ها و پروژه‌های بانک و همچنین اقدامات و فعالیت‌های مربوط به امور مشتریان به‌صورت پروژه‌محور حسب نیاز بانک اکنون به صورت مستر در حال انجام است.
یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کارکنانCRM تماس با تعداد ۵۰هزار مشتری است که تأثیر به‌سزایی در احیای مجدد مشتریان غیرفعال بانک داشته است. تماس با گیرندگان وام کالاکارت استان‌های هدف در سال ۱۴۰۱ و رضایت‌سنجی طرح و آسیب‌شناسی و علت‌یابی نارضایتی مشتریان تماس‌گیرنده با مرکز تماس نیز جزو مواردی است که توسط این واحد صورت گرفته است.
گفتنی است نیروهای این بخش، با هدف افزایش سطح خدمات پیشخوان مجازی و هدایت مشتریان به استفاده از سامانه‌های غیرحضوری بانک و آسیب‌شناسی این موضوع، با مشتریانی که در بستر پیشخوان مجازی یا همراه‌بانک ورود کرده و در مراحل تشکیل پرونده وام آنلاین، آن را نیمه‌کاره رها کرده‌اند تماس گرفته و در صورت امکان رفع مشکل می‌کنند.
برنامه‌های آتی واحد CRM بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
تکمیل پروفایل مشتریان بر اساس خوداظهاری مشتری با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی برای راه‌اندازی کمپین‌های بانک و عمل کردن به دستورالعمل‌های بانک مرکزی جهت ثبت هویت واقعی مشتری، دسته‌بندی و ارتباط مستمر با مشتریان و رفع نیازهای آن‌ها با هدف نگهداری و افزایش میزان وفاداری مشتری از جمله برنامه‌های آتی واحد CRM بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.
ارسال چاپ
https://www.qmb.ir/R-qHBwsAH

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=72166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.