• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بانک توسعه تعاون مرکز فرماندهی خدمات سریع و هوشمند به تعاونی ها است

  • کد خبر : 80535
  • 25 آبان 1402 - 15:23
بانک توسعه تعاون مرکز فرماندهی خدمات سریع و هوشمند به تعاونی ها است

معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون را مرکز فرماندهی خدمات سریع و هوشمند به تعاونی ها دانست.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی در حضور برخی تعاونگران و مدیران اتحادیه های تعاونی اظهار داشت: نیروی انسانی مناسب، شرایط و محل ارائه خدمت و سرویس دهی مناسب از مهمترین ارکان و شرایط برای خدمات شایسته به مردم است، بانک توسعه تعاون سرمایه انسانی مناسبی را در اختیار دارد.
وی افزود: چنانچه خدمات در سطح مناسب ارایه گردد، نیاز کمتری برای مراجعه حضوری وجود دارد، بانک توسعه تعاون مرکز فرماندهی خدمات سریع و هوشمند بانکی به تعاونی ها و جامعه هدف است و در حال حاضر خدمات حضوری و غیر حضوری در بانک ارائه می گردد‌.
مسکنی ادامه داد: در بیشتر شهرهای کمتر برخوردار با کمبود مراکز ارائه خدمات بانکی و مراکز ارائه خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مواجه هستیم، بانک توسعه تعاون نقش مهمی جهت پوشش دهی خدمات بانکی در مناطق کمتر برخوردار را بر عهده دارد.
در این مراسم محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: بانک توسعه تعاون از ابتدای تاسیس تاکنون بیش از ۱۳۰ همت تسهیلات پرداخت نموده است که بیش از ۷۰ همت معادل بیش از ۶۰ درصد در دولت سیزدهم پرداخت گردیده است.
وی افزود: بخش تعاون، شبکه گسترده اجتماعی است که در رسته های متنوع اقتصادی و در مناطق جغرافیایی سراسر کشور حضور دارد، طی دو سال اخیر تحت رهنمودها و راهبری آقای مسکنی به عنوان سکاندار بخش تعاون کشور و با ساماندهی و سازماندهی نهادهای توسعه ای بخش تعاون شرایطی ایجاد شده است تا هم افزایی ویژه ای میان ارکان بخش تعاون در سراسر کشور به وجود بیاید، بانک توسعه تعاون طی دو سال اخیر بیشترین میزان تسهیلات و بیشترین میزان حمایت را از بخش تعاون کشور به اجرا درآورده است.
شیخ حسینی تاکید نمود: تفاهم سه جانبه میان معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ظرفیت مناسبی برای حمایت از تعاونی ها فراهم نموده است، همچنین سهم بخش تعاون از تسهیلات تکلیفی که بانک عهده دار آن می باشد سابقا کمتر از ۱۰ درصد بوده که در دو دوره اخیر و دوره های پیش رو به طرز چشمگیری در حال افزایش است.
این مقام بانکی گفت: سند بخش تعاون که به تازگی با توجه و درایت مدیران ارشد دولت سیزدهم تصویب گردیده است ظرفیت های مناسبی را برای حمایت از بخش تعاون و بانک توسعه تعاون ایجاد نموده است.
وی بیان داشت: هر گونه امکانات و تمامی برنامه های بانک برای ارائه خدمات بهینه به تعاونگران و مشتریان است.
در این رویداد، مراسم جابجایی شعبه مستقل مرکزی بانک توسعه تعاون نیز انجام شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=80535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.