• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دانستن، خواستن و توانستن، شعار و رمز موفقیت شرکت در تحقق اهداف است آغاز پرداخت وام به اعضامحترم مشمول دریافت وام صندوق قر ض الحسنه شاهد از تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رییس کل بیمه مرکزی: مدیرعامل بیمه البرز جسورانه عمل کرد و خوش درخشید حضور پر قدرت بانک ملی ایران در نظام پرداخت جایگاه های عرضه سوخت کشور / بانک ملی ایران سرمایه‌گذار هوشمند سازی جایگاه‌های عرضه سوخت کشور شد امضای تفاهم‌نامه بانک صادرات ایران با تاپیکو تشریح راهبردهای نوین بانک صادرات ایران در دیدار با فعالان این صنعت امضا تفاهم نامه ایدرو و شرکت ملی نفت درخصوص نهایی سازی قرارداد احیاء ، بهره برداری و انتقال کارخانه گاز و گاز مایع سیری فولاد اکسین خوزستان به شعارهای مقام معظم رهبری لبیک گفته است / تکمیل زنجیره ارزش فولاد در اکسین پیگیری می‌شود اعطای ۱۵ هزار و ۶۵۸ فقره تسهیلات به آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه نشست هم‌اندیشی اعضای شورای فقهی بانک مرکزی و مسئولین نظارت و تطبیق شرعی بانک‌های کشور بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

3

بازدید معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از مرکز ارتباط با مشتریان

  • کد خبر : 969
  • 28 مهر 1399 - 14:53
بازدید معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از مرکز ارتباط با مشتریان

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین به همراه مدیر امور بانکداری مدرن، ریاست اداره حفاظت و انتظامات و مدیر روابط عمومی از مرکز ارتباط با مشتریان این بانک بازدید کرد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از  روابط عمومی بانک ایران زمین، فرهاد اینالوئی در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان این بانک با اشاره به قطعی شب گذشته که در راستای توسعه سیستم های بانک صورت گرفته بود اظهار داشت: خوشبختانه تمامی اقدامات مطابق با برنامه های تنظیم شده انجام شد و شب گذشته با وجود اینکه به مشتریان اطلاع رسانی شده بود سیستم ها تا ساعت ۶ صبح روز جمعه قطع خواهد بود، اما خدمات بانک از حدود ساعت سه و نیم بامداد به مدار بازگشت و مشتریان توانستند خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

اینالوئی در این بازدید با بیان اهمیت مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان مهمترین نقطه ارتباطی بانک با مخاطبین گفت: یکی از نقاطی که در بانک ایران زمین در آینده نزدیک شاهد تحولات زیادی خواهد بود، مرکز ارتباط با مشتریان است، که بزودی شاهد ارائه سرویس های متفاوت و ایجاد یک تجربه متفاوت برای مشتریان خواهیم بود.

در این بازدید گزارشی از نحوه پاسخگویی به مشتریان در زمان قطعی سیستم ها به معاون فناوری اطلاعات و تیم همراه داده شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.