• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

ایران خودرو کرمانشاه جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

  • کد خبر : 83834
  • 27 دی 1402 - 19:06
ایران خودرو کرمانشاه جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

در چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، ایران خودرو کرمانشاه توانست برای سومین سال متوالی جایزه ملی مدیریت مالی ایران را از آن خود کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- در این همایش که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، رییس سازمان بورس کل کشور و دیگر مقامات کشوری برگزار شد، ایران خودرو کرمانشاه توانست با عملکرد مثبت در بخش شفافیت مالی، رعایت اصول و ضوابط حرفه‌ای، مدیریت صحیح منابع، گزارش‌دهی مناسب اطلاعات و همچنین توجه ویژه به اثربخشی حسابداری در حوزه مدیریت مالی، تندیس بلورین چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب کند.
 محمد ملکی، مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه، در این باره گفت: سال‌هاست که در این شرکت شاهد اجرای مدیریت مالی حرفه‌ای و شفافیت مالی هستیم که این امر حاصل به کارگیری آخرین استانداردها و به روزترین سیستم‌های مالی در راستای شفافیت اقتصادی بوده‌ و این مولفه‌ها توانسته ایران خودرو کرمانشاه را به الگویی موفق در بین مجموعه های بزرگ اقتصادی تبدیل کند.
گفتنی است، فرآیند ارزیابی شرکت‌ها در جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ انجام می‌شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست. شرکت ایران خودرو کرمانشاه برای سومین بار در این دوره از ارزیابی‌ها حضور یافته و با توجه به عملکرد شفاف و حرفه‌ای خود در بخش مدیریت مالی در بین بیش از ۳۰ واحد اقتصادی بزرگ کشور موفق به دریافت این جایزه ملی شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.