• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

ایجاد و استقرار نظام آماری دقیق در بیمه دی می‌تواند مدیران ارشد این شرکت را، در اخذ تصمیات بزرگ و درست یاری دهد

  • کد خبر : 79435
  • 07 آبان 1402 - 13:12
ایجاد و استقرار نظام آماری دقیق در بیمه دی می‌تواند مدیران ارشد این شرکت را، در اخذ تصمیات بزرگ و درست یاری دهد

معاونت برنامه‌ریزی و تحول کسب و کار بیمه دی، در راستای ایجاد و دست‌یابی به نظام منسجم آماری خود، نخستین جلسه‌ی کمیته‌ی آمار و سیاست‌گذاری حاکمیت داده را برگزار نمود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ این کمیته که با هدف پیشبُرد سامانه‌ها و هوشمندی بیشتر کسب و کار و برنامه‌ریزی‌های کلان تشکیل شد، در نخستین جلسه‌ی خود ضمن ارائه‌ی گزارشی از اقدامات انجام شده و دست‌آوردهای کسب شده در حوزه‌ی فن‌آوری اطلاعات و جمع‌آوری داده‌ها، چالش‌های موجود جهت تحقق اهداف پیش رو را نیز مورد مطالعه و بررسی قرار داد.

در این نشست مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی، ضمن استماع گزارش و نظرات اعضاء این کمیته، بیان داشت: ایجاد و استقرار نظام آماری دقیق در بیمه دی می‌تواند مدیران ارشد این شرکت را، در اخذ تصمیات بزرگ و درست، یاری داده و در تصمیم‌سازی‌ها، ایفای نقش نماید. لذا جمع‌آوری دقیق و تحلیل درست داده‌ها، گرچه کاری دشوار است، لیکن تلاش برای ایجاد نظام‌بندی آن‌ها بسیار ضروری به نظر می‌‌رسد که امید است با همت و کوشش تمامی ارکان و اجزاء شرکت به زودی محقق شده و ثمرات و نتایج آن در رشد و تعالی بیمه دی مؤثر باشد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=79435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.