• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

ایجاد توازن‌ و تناسب میان رشد صنایع و توسعه‌ی ضریب نفوذ بیمه، از طریق فرهنگ‌سازی و توسعه‌ی فروش بیمه‌های زندگی، امکان‌پذیر خواهد بود

  • کد خبر : 81609
  • 13 آذر 1402 - 22:49
ایجاد توازن‌ و تناسب میان رشد صنایع و توسعه‌ی ضریب نفوذ بیمه، از طریق فرهنگ‌سازی و توسعه‌ی فروش بیمه‌های زندگی، امکان‌پذیر خواهد بود

به مناسبت هفته‌ی بیمه و به منظور ترویج فرهنگ بیمه و ارتقاء ضریب نفوذ آن، همایش “نخبگان صنعت بیمه در استان اردبیل” به میزبانی بیمه دی برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ به همت و میزبانی این شرکت، روز ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲، همایش نخبگان صنعت بیمه در استان اردبیل، با حضور یعثوب نژادمحمد نماینده‌ی وزیر اقتصاد و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی این استان،‌ بهروز قزلباش معاون مالی و اقتصادی بیمه دی و جمعی از مدیران و فعالان صنعت بیمه‌‌ی این استان برگزار شد.
در آغاز این همایش، حسین میکائیل‌وند دبیر شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای اردبیل و مدیر بیمه دی در این استان، ضمن خوش‌آمدگویی به مدعووین و حاضرین، هدف از برگزاری این همایش را افزایش ضریب نفوذ بیمه در سطح جامعه برشمرده و اظهار امیدواری کرد: چنین همایش‌هایی به دانش محوری صنعت بیمه کمک نموده و چشم‌اندازهای صنعت بیمه را محقق نماید.
در ادامه،‌ فرامرز آزاد رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای در استان اردبیل،‌ امر آموزش و انگیزه بخشی به شبکه‌ی فروش را راهی موثر در رونق صنعت بیمه در استان اردبیل قلمداد نموده و خواهان توجه مدیران استانی بیمه‌ها در این خصوص شد.
دیگر سخنران این همایش، آقای یعثوب نژادمحمد نماینده‌ی وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل بود که با توجه به وجود واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان، گفت: درحالی که برخی از بزرگترین کارگاه‌ها و کارخانجات صنعتی در استان اردبیل حضور دارند، اما قراردادهای بیمه‌‌ای این صنایع در تهران منعقد می‌گردد و این به معنای خروج پرتفوی از استان خواهد بود. وی با اشاره به این‌ نکته بیان داشت: ضروری است با عزمی جدی نسبت جلب و جذب مشتریان استانی کوشش گردد تا چرخه‌ی اقتصادی استان، گردش بهتری داشته باشد.
در بخش دیگری از این‌ همایش، بهروز قزلباش معاون‌ مالی و اقتصادی بیمه دی با اشاره به تأثیرات مثبت و مطلوب چنین نشست‌هایی، اظهار داشت: بیمه دی عمیقاً باور دارد افزایش ضریب نفوذ بیمه در میان اقشار مختلف اجتماعی با بسترسازی‌های فرهنگی و توسعه و ترویج مفاهیم بیمه‌ای امکان‌پذیر خواهد بود. از این‌رو در هفته‌ی بیمه، با افتخار میزبانی دو همایش اردبیل و خراسان رضوی را عهده‌دار شد تا در شکوفایی این صنعت سهمی داشته باشد.وی در ادامه به ظرفیت‌های‌تولیدی و بضاعت‌های صنعتی موجود در استان اردبیل اشاره نموده و گفت: مطالعات نشان می‌دهد ضریب نفود بیمه در این‌ استان‌ متناسب با رشد صنایع، توسعه‌ نیافته است که این شکاف را می‌توان از طریق فرهنگ‌سازی و تمرکز بر برخی محصولات بیمه‌ای از جمله صدور بیمه‌نامه‌‌های زندگی برطرف نمود.وی افزود: به نظر می‌رسد هنوز بر بخش‌هایی از بازار استان اردبیل هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی صورت نگرفته و می‌توان با کار تحقیقی و مطالعاتی به شناسایی این بازارهای بکر پرداخته و ظرفیت‌های بالقوه را به موقعیت‌های بالفعل بدل نمود.
شایان ذکر است؛ در بخش تقدیر و تشکر این همایش، از سرکار خانم اکرم صفاریان، مادر شهید والامقام بهنام وفایی ارشادی، تکریم و تجلیل به عمل آمد. همچنین از حبیب‌اله حدیثی بازنشسته‌ی برتر صنعت بیمه و جعفر طائی از پیشکسوتان شبکه‌ی فروش در استان اردبیل نیز با اهداء‌ لوح، تقدیر گردید. در ادامه‌ی این مراسم، از دکتر نگار خوشنویس مدیرکل پزشکی قانونی، سردار جواد تقوی فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ منوچهر علیپور رئیس راهنمایی و رانندگی و سرهنگ حجت فتاحی فرمانده پلیس راهور استان و سید ناصر حسینی عضو شورای شهر اردبیل، به سبب کمک‌های مکرر و مساعدت‌های فراوان ایشان به صنعت بیمه‌ی استان، قدردانی به عمل آمد.اختتامیه‌ی این همایش، با پنل آموزشی با موضوع “مشتری‌ مداری” همراه گردید که به کوشش مدیریت یادگیری و توسعه‌ی استعداد شرکت بیمه دی و با تدریس دکتر ضابطی‌نیا به انجام رسیده و مورد استقبال مدعووین قرار گرفت.گفتنی است، در این روز، همایش مشابهی نیز به میزبانی مدیریت بیمه دی در استان خراسان رضوی و با دعوت از بزرگان و اهالی صنعت بیمه‌ی این استان برگزار شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=81609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.