• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

5

اولویت‌های بیمه دانا در حوزه بازاریابی و توسعه شبکه فروش

  • کد خبر : 40539
  • 08 اسفند 1400 - 16:10
اولویت‌های بیمه دانا در حوزه بازاریابی و توسعه شبکه فروش

مدیرعامل بیمه دانا، نمایندگان و شبکه فروش را شریان‌های اصلی شرکت و برنامه محوری را مهمترین اصل برای رسیدن به موفقیت عنوان کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم اندیشی معاونت بازاریابی و شبکه فروش و شورای فنی این شرکت، ضرورت برخی تغییرات را مقدمه ایجاد تحولات مثبت و سازنده دانست و با تأکید بر همدلی، هم افزایی و دلبستگی سازمانی، حضور نیروهای انسانی توانمند در بیمه دانا را عامل موثر و تعیین‌کننده‌ای در رشد و پیشرفت این شرکت بزرگ بیمه‌ای برشمرد.

 وی، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمانی و کارگروهی را عامل موثری در بهبود عملکرد سازمانی ارزیابی کرد و خواستار دوری از حاشیه‌ها و شناسایی فرصت‌ها برای ارتقاء شاخص‌های عملکردی شد.

 مدیرعامل بیمه دانا، پیشگیری و اصلاح را در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و با تاکید بر حفظ شأن و منزلت همکاران اظهار داشت: نمایندگان و شبکه فروش برای شرکت‌های بیمه اهمیت زیادی دارند و جزء شریان‌های اصلی آن محسوب می‌شوند، لذا ضرورت دارد با برنامه محوری و کار تیمی، از تمامی ظرفیت‌های آنها در جهت ارتقاء شاخص‌های تولید حق بیمه به درستی بهره گرفت.

 دکتر جعفری در عین حال حفظ و بقای مشتریان و بیمه گذاران را یادآور شد و با تاکید بر توانمندسازی نیروی شعب، خواستار ارائه آموزش‌های لازم به آنان شد و افزود: نظام مند‌سازی خدمت رسانی در شعب با بهره‌گیری از امکانات لازم و هدایت نیروی انسانی این بخش به سمت تولید حق بیمه همراه با تقویت نظارت، از اولویت‌هایی است که باید به آن توجه جدی شود.

 وی، سرمایه انسانی، فعالیت‌های سرمایه گذاری و بیمه‌گری مبتنی بر مدیریت ریسک و ذخایر را از ستون‌های اصلی نهادهای بیمه‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: اگر این ستون‌ها مستحکم باشد و هرکدام وظیفه و رسالت اصلی خود را به درستی انجام دهند، قطعاً این شرکت در برابر هرگونه تکانه مقاوم خواهد بود.

 مدیرعامل بیمه دانا، وصول مطالبات و تقویت منابع مالی را عامل موثری برای عبور از برخی موانع دانست و افزود: با تقویت منابع مالی اعتماد مشتری افزایش می یابد و در نتیجه اعتبار شرکت نیز حفظ خواهد شد.

 وی در پایان سخنان خود، خواستار افزایش همدلی و هم‌افزایی تمامی همکاران شرکت با هدف عبور از برخی پیچ‌های پیش رو شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=40539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.