• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

0

اهدای تندیس ملی رضایتمندی مشتری به همراه اول

  • کد خبر : 81020
  • 06 آذر 1402 - 7:13
اهدای تندیس ملی رضایتمندی مشتری به همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران با انتخاب هیأت داوران سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، شایسته دریافت تندیس ملی رضایتمندی مشتری شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری یکشنبه شب ( ۵ آذر ۱۴۰۲) با هدف تجلیل از برندهای مشتری مدار و مسوولیت پذیر در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما و با حضور برخی مدیران دولتی، چهره های سیاستگذار حوزه تجارت و فعالان کسب و کار برگزار شد.

هیأت داوران این دوره از رویداد که هر ساله درصدد تجلیل از برندهای پیشتاز مشتری مدار و مسوولیت پذیر هستند، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) را شایسته دریافت نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری دانست.

با توجه به اینکه مشتری مداری در دنیای امروز به عنوان یک مزیت مهم رقابتی برای شرکت ها و کسب و کارها به حساب می آید، برخی محورهای شاخص این همایش شامل «آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان بنگاه ها»، «مزایای بکارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری در سازمان ها»، «شناسایی شاخص رضایت پرسنل و مشتری بر افزایش سود سازمان»، «شناخت نقش رضایتمندی مشتریان در چالش های کسب و کار»، «چگونگی کاهش فاصله ارتباطی و تعامل بیشتر با مدیران، کارکنان و مشتری در راستای افزایش ضریب رضایت در تمامی سطوح و افزایش بهره وری سازمان» بود.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور همواره با تأکید بر شاخص هایی نظیر «افزایش نرخ جذب مشترک با ارائه سرویس های دیجیتال جدید»، «ارتقای سطح وفاداری مشترکان»، «بهبود بهره وری»، «افزایش رضایت کارکنان»، «ارتقای جایگاه برند» و «حفظ جایگاه پرچمداری در بازار رقابتی»، سعی کرده نرخ رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=81020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.