• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

انعقاد ۳ تفاهم نامه همکاری توسط کارگزاری بانک مسکن

  • کد خبر : 80009
  • 17 آبان 1402 - 11:42
انعقاد ۳ تفاهم نامه همکاری توسط کارگزاری بانک مسکن

در دومین روز نمایشگاه بانک، بورس، بیمه (کیش‌اینوکس۲۰۲۳) در غرفه بانک مسکن، ٣ تفاهم‌نامه‌ همکاری کارگزاری بانک مسکن با مجموعه «سرمایه‌گذاری ترنج»، «مرکز مالی ایران» و «دوستداران آینده کیش» امضا شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، علی مولایی مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک مسکن در رابطه با تفاهم‌نامه با شرکت سرمایه‌گذاری ترنج گفت: این تفاهم‌نامه با موضوع ارائه خدمات مالی در حوزه اوراق بهادار منعقد شد.

وی تفاهم همکاری دیگر با مرکز مالی ایران را یک تعامل بُرد بُرد دوطرفه خواند و افزود: کارگزاری بانک مسکن می‌تواند از امکانات مرکز مالی ایران هم در راستای آموزش و هم بعنوان یک آیتم برای توسعه سهم بازار خود استفاده کند. در مجموع این یک تعامل دوطرفه است که جزئیات بیشتر همزمان بامراحل اجرا مشخص نمایان خواهد شد.

مولایی ادامه‌ داد: تفاهم‌نامه بعدی با شرکت دوستداران آینده کیش، نخستین شرکت سهامی عام ثبت شده در جزیره کیش است.

مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک مسکن در این خصوص گفت: شرکت دوستداران آینده کیش در زمینه امور تجاری، ساخت و ساز، گردشگری، کارآفرینی و … فعالیت می‌کند و به موجب این تفاهم‌نامه، کارگزاری بانک مسکن در زمینه بازار گردانی و راهکارهای تامین مالی با این شرکت همکاری و مشاوره خواهد داشت.

او ضمن ابراز خرسندی از حضور در نمایشگاه امسال اظهار داشت: بانک مسکن و شرکت‌های تابعه بسیار پرقدرت در نمایشگاه ظاهر شدند. این بانک تمام تلاش خود را کرده است که در تمام زمینه‌ها خدمت رسان مردم باشد.

مولایی افزود: امیدوارم این حضور تداوم داشته باشد زیرا بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و این موضوع در دراز مدت باعث جذب قراردادهای بیشتر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=80009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.