• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

انعقاد قرارداد همکاری ۱۰ ساله واگن پارس مپنا برای صادرات واگن به اروپا

  • کد خبر : 77831
  • 05 مهر 1402 - 18:42
انعقاد قرارداد همکاری ۱۰ ساله واگن پارس مپنا برای صادرات واگن به اروپا

قرارداد همکاری بلند مدت ۱۰ ساله برای صادرات واگن به کشور لهستان میان شرکت واگن پارس مپنا و شرکتی از کشور لهستان منعقد شد.

مذاکرات اولیه برای ساخت واگن‌ باری و صادرات آن به کشور لهستان جهت به‌کارگیری آنها در خطوط ریلی اروپای شرقی از حدود یک سال پیش با یک شرکت فعال در حوزه صنایع فلزی و حمل و نقل ریلی در لهستان آغاز و پس از انجام مذاکرات طولانی طی مدت یک سال، نهایتاً قرارداد همکاری بلند مدت ۱۰ ساله با این شرکت منعقد شد.
بر اساس این قرارداد، پس از اخذ مجوزهای مربوطه از راه آهنِ اتحادیه اروپا، حداقل در سال اول به تعداد ۱۰۰ دستگاه واگن، در سال دوم به تعداد ۲۰۰ دستگاه واگن و از سال سوم به بعد تعداد ۳۰۰ دستگاه واگن در شرکت واگن پارس ساخته و به کشور لهستان صادر خواهد شد.
با امضای این قرارداد، شرکت واگن پارس به عنوان یکی از شرکت‌های گروه بزرگ مپنا با داشتن سوابق صادراتی به کشورهایی نظیر بنگلادش، چین، سوریه، سودان و کوبا به عنوان اولین شرکت سازنده ناوگان ریلی در مسیر ورود به قاره اروپا قرار گرفت.
گفتنی است پس از خرید سهام شرکت واگن پارس توسط گروه مپنا و با توجه به سیاست‌های گروه در جهت گسترش بازارهای هدف در خارج از کشور و افزایش تولید محصولات صادراتی، موضوع مزبوردر اولویت فعالیت این شرکت قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=77831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.