• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

  • کد خبر : 80870
  • 02 آذر 1402 - 14:29
انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

در جلسه ای با حضور مدیران عامل بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر؛ تفاهم‌نامه همکاری میان این دو مجموعه در زمینه خدمات بانکی به امضا رسید.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از مذاکرات صورت گرفته اظهار داشت: همکاری و تعامل بانک‌ها، صندوق‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان بازیگران این اکوسیستم تکلیف و تدبیر هوشمندانه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این همکاری ها لازمه هم افزایی و تقویت مجموعه است.

شیخ حسینی افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه‌ای همواره در خدمت بخش‌های کشاورزی و روستایی بوده و به عنوان بانک عامل در تکالیف مهم دولت نظیر تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، مشاغل خانگی، تبصره ۱۸ عملکرد درخشانی داشته و برنامه خود را محقق کرده است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون با تاکید بر وجود شفافیت و قانونمندی در مورد خدمات بانک اعم از نرخ سود و میزان مصارف گفت: ما همواره طبق مقررات بانک مرکزی عمل کرده‌ایم به طوری که در سال جاری حتی یک روز هم اضافه برداشت از بانک مرکزی نداشتیم و در اکثر روزها در بازار بین بانکی، پرداخت کننده بوده ایم.

بیت الله برقراری مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: تکلیف قانونی و تاکید وزیر محترم و هیات مدیره این است که صندوق باید سرمایه گذاری کند تا شاهد پایداری صندوق باشیم.

وی افزود: ما معتقدیم منابع صندوق باید در بانک های هم خانواده به ویژه بانک توسعه تعاون سپرده‌گذاری شود.

در این جلسه سید باقر فتاحی رئیس هیأت مدیره، کریم میرزاخانی سرپرست معاونت مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، محمد سلمانی معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی و علی وفایی مدیر شعب استان تهران حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=80870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.