• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳

  • کد خبر : 73051
  • 18 تیر 1402 - 16:45
انتشار گزارش اولیه دستاوردهای مالی ال‌جی برای سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳

ال‌جی الکترونیکس امروز نتایج اولیه گزارشات مالی سه‌ماهه دوم ۲۰۲۳ خود را منتشر کرد.

ال‌جی الکترونیکس درآمد تلفیقی خود در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ را معادل  ۱۹٫۹ تریلیون وون کره جنوبی (KRW) گزارش کرد، که این رقم رکورددار بیشترین درآمد سه‌ماهه دوم است و سود عملیاتی این شرکت نیز معادل  ۸۹۲٫۷ میلیارد KRW گزارش شده، که دومین بیشترین سود عملیاتی سه‌ماهه دوم این شرکت تا کنون است.

علی‌رغم تأثیرات شرایط چالش برانگیز اقتصاد جهانی و افزایش شدت رقابت در بازار بر میزان سوددهی ، درآمد تلفیقی این شرکت، به خوبی اقدامات صورت گرفته برای بهبود ساختار تجاری از طریق توسعه مداوم بخش B2B را نشان می‌دهد. سود عملیاتی در مقایسه با همین فصل در سال گذشته ۱۲٫۷ درصد رشد داشته است که رشد پایدار حاصل از استراتژی این شرکت برای تقویت رقابت‌پذیری تجاری را نشان می‌دهد.

شرکت لوازم خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی به دلیل افزایش فروش محصولات پرتقاضا مانند کولرهای گازی و محصولاتی با مصرف بهینه انرژی شامل پمپ‌های حرارتی و سیستم‌های ذخیره انرژی سود بالایی را به ثبت رساند.

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی نیز علی‌رغم شرایط چالش برانگیز اقتصاد جهانی رشد معناداری در تجارت‌های محتوا و خدمات بر پایه پلتفرم webOS تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی داشته است. فروش سری نمایشگرهای Lifestyle این شرکت نیز در حال گسترش بوده و رهبری بازار تلویزیون‌های پریمیوم را در دست گرفته است.

شرکت راهکارهای قطعات اتومبیل ال‌جی نیز تکانه رشد خود را با تولید حجم بالای سفارشات عقب‌مانده قطعات اتومبیل و مدیریت پایدار زنجیره تأمین حفظ می‌کند. رشد این شرکت همچنین مرهون سبد تجاری پایدار آن که شامل ۳ بخش کلیدی اطلاعات سرگرمی، موتورهای خودروهای برقی و محصولات روشنایی خودرو است می‌باشد.

شرکت راه‌کارهای تجاری ال‌جی در حال شتاب دادن به توسعه بخش تجربه کاربری است تا با معرفی اولین مجموعه تلویزیون‌های تجاری مجهز به پشتیبانی از فن‌آوری Apple AirPlay تقاضاهای احتمالی مشتریان را کشف کند.

این ارقام سود تلفیقی آزمایشی بر اساس استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی – کره جنوبی (K-IFRS)‌ است که به عنوان خدماتی به سرمایه‌گذاران ال­جی الکترونیکس قبل از اعلام نتایج نهایی درآمد از جمله سود خالص، ارائه می شود. جزئیات مربوط به هر بخش در اواخر ماه جاری به‌صورت رسمی اعلام خواهند شد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=73051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.