• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

انتشار اوراق با استفاده از ظرفیت های بازار پول و سرمایه

  • کد خبر : 76415
  • 08 شهریور 1402 - 15:07
انتشار اوراق با استفاده از ظرفیت های بازار پول و سرمایه

برای اولین بار در بازار سرمایه کشور عرضه صکوک مرابحه ۵۳۵ میلیارد تومانی شرکت صنایع آلوم رول نوین با استفاده از ظرفیت های مشترک شبکه بانکی و بازار سرمایه در جهت ضمانت اوراق توسط شرکت تامین سرمایه تمدن منتشر می شود .

به گزارش رویداد خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه  شرکت تامین سرمایه تمدن ، در راستای حمایت از تولید و با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت صنایع آلوم رول نوین (سهامی خاص) به مبلغ ۵۳۵ میلیارد تومان از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ به مدت سه روز کاری در نماد آلوم رول۶۶ عرضه عمومی می گردد.

صکوک مرابحه شرکت صنایع آلوم رول نوین جهت تامین سرمایه در گردش به منظور تامین مواد اولیه توسط شرکت تامین سرمایه تمدن از طریق فرابورس ایران عرضه می‌گردد.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۲۳ درصد می‌باشد که اقساط آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌گردد.

بانک توسعه تعاون ضامن بخشی از این اوراق به مبلغ ۱۳۵ میلیارد تومان بوده و ۴۰۰ میلیارد تومان مابقی از طریق توثیق پرتفویی از سهام شرکت‌های نورد آلومینیوم و آلومینیوم ایران ضمانت شده است.

همچنین، پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق بر عهده شرکت تامین سرمایه تمدن است و عامل فروش آن شرکت کارگزاری تامین سرمایه می‌باشد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=76415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.