• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

انتخاب ال‌جی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در نوآوری پایدار برای مقابله با چالش‌های جهانی

  • کد خبر : 73649
  • 26 تیر 1402 - 12:16
انتخاب ال‌جی به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در نوآوری پایدار برای مقابله با چالش‌های جهانی

اولین گزارش LexisNexis ال‌جی را در بین ۱۰۰ شرکت برتر در تسریع نوآوری برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل قرار داد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) بر اساس یک گزارش بی‌سابقه که به تازگی منتشر شده است به عنوان یکی از پیشگامان استفاده از فن‌آوری در راستای پایداری و مقابله با چالش‌های اجتماعی شناخته شد. در گزارش جدید “کاوش چشم‌اندازهای جهانی نوآوری پایدار: ۱۰۰ شرکت برتر و فراتر از آن” که توسط LexisNexis® Intellectual Property Solutions منتشر شد ال‌جی در میان ۱۰۰ شرکت برتر مالک حق امتیاز راه‌کارهای متحول کننده‌ای که اهداف توسعه پایدار سازمان ملل را به پیش می‌برند رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داد. 

توماس یون مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس در آمریکای شمالی:”امروزه بیش از هر زمان دیگری تلاقی نوآوری و پایداری فرصت‌هایی را برای شرکت‌ها ایجاد می‌کند تا با پرداختن به برخی از مبرم‌ترین مسائل جهان تفاوت ایجاد کنند. ماموریت ESG(راهبری زیست‌محیطی، اجتماعی و شرکتی) ال‌جی بر مبنای نقش دیرینه ما در پیمان جهانی سازمان ملل و همسو با ابتکارهای SDG است که تأثیرات مثبتی را برای مردم، جوامع و زمین در بر دارد.”

LexisNexis با انتشار چشم‌انداز نوآوری پایدار جهانی “استاندارد جدیدی از تعالی برای کسب و کار مسئولانه و پایدار” را معرفی نمود. این گزارش با برشماری عینی اهداف و شاخص‌های SDG سیستم ثبت اختراع جهانی و استفاده از Patent Asset Index (شاخص دارایی ثبت اختراع) که یک متدولوژی ارزیابی مورد تأیید جهانی است و در پلتفرم LexisNexis® PatentSight®  استفاده شده است، شرکت‌هایی مانند ال‌جی را که از طریق ثبت محصولات مبتکرانه سبد تجاری خود در ساختن جهانی سالم‌تر، مرفه‌تر و پایدارتر مشارکت می‌کنند مشخص کرد.

شش ستون اصلی استراتژی جهانی ESG ال‌جی شامل کربن صفر، اقتصاد گردشی، محصولات سازگار با محیط زیست، چرخه‌های تأمین پایدار، فرهنگ سازمانی فراگیر و محصولات قابل استفاده برای همه با هر سطح از توانایی فیزیکی در راستای اهداف توسعه پایدار سازمان ملل قرار دارند. این شرکت با کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از عملیات‌ از طریق اقداماتی مانند ساختمان‌هایی با بهره‌وری انرژی بسیار بالا، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، پروژه‌های ناوگان برق‌رسانی جایگزین کربن به سوی کربن صفر در حرکت است. تلاش‌های ال‌جی در اقدامات اقلیمی بر کاهش اثرات زیست‌محیطی محصولات شرکت در کل چرخه عمرشان، از طراحی و تولید گرفته تا بسته‌بندی، حمل و نقل و دفع نیز تمرکز دارند. 

برای دانلود گزارش، بازدید از فهرست کامل ۱۰۰ شرکت برتر و اطلاعات بیشتر در خصوص رویکرد و نحوه انتخاب دارندگان حق امتیاز محصولات منطبق با اهداف توسعه پایدار به www.lexisnexisip.com/sustainable-innovation-report مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=73649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.