• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

امکان به‌روزرسانی سیستم‌عامل webOS در مدل‌های قدیمی‌تر تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی و تبدیل آن‌ها به یک تجربه جدید

  • کد خبر : 83424
  • 20 دی 1402 - 6:39
امکان به‌روزرسانی سیستم‌عامل webOS در مدل‌های قدیمی‌تر تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی و تبدیل آن‌ها به یک تجربه جدید

پلتفرم webOS Re:New و قابلیت به روزرسانی آن در تلویزیون‌های هوشمند قدیمی‌تر ال‌جی دسترسی به امکانات ارتقاء یافته‌ای را که جدیدترین پلتفرم ال‌جی ارائه می‌کند برای تعداد بیشتری از کاربران فراهم می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) از ارائه جدیدترین آپدیت پلتفرم webOS تلویزیون‌های هوشمند، به دارندگان تلویزیون‌های هوشمند قدیمی‌تر برای ارتقاء تلویزیون هوشمند آن‌ها به یک هاب سرگرمی خانگی فوق‌العاده خبر داد.

در اوایل سال ۲۰۲۴ برنامه webOS Re:New ال‌جی جدیدترین به روزرسانی webOS را به تمام مدل‌های سری تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۲۲OLED LG، LG OLED Flex، LG OLED Objet Collection Posé و  QNED Mini LED 8K  (سری‌های QNED99/95) ارائه خواهد کرد و برخورداری از یک تجربه کاربری جدید از تلویزیون خود برای ۵ سال آینده را به کاربران نوید می‌دهد. این به روزرسانی در آینده به تلویزیون‌های ال‌جی بیشتری در سراسر جهان گسترش خواهد یافت تا سرگرمی‌ها و کاربردهای چندگانه بیشتری را به تجربه کاربری تلویزیون‌ها در سراسر جهان بیافزاید.

دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌توانند با جدیدترین نسخه webOS با تبدیل تلویزیون خود به یک نمایشگر خانگی‌ که از کاربران با پیشنهاداتی بر اساس سلیقه‌شان استقبال می‌کند، از تجربه کاربری شخصی‌سازی شده‌تری لذت ببرند. رابط کاربری نیز تا اندازه زیادی قابل شخصی‌سازی شدن است، به نحوی که بینندگان می‌توانند با شخصی‌سازی مجموعه خدمات و محتوا دسترسی آسان‌تری به آن‌ها را تجربه کنند. و برای یکپارچه‌تر کردن این فرآیند، Quick Card UI محتواها و خدمات متنوع را در یک رابط کاربری کاربر-محور با طراحی شبیه به طراحی رابط کاربری تلفن‌های همراه از لحاظ بصری در دسته‌بندی‌هایی مانند موسیقی، بازی‌ها و ورزش قرار می‌دهد.

به علاوه، کاربران به لطف فن‌آوری امنیت پیشرفته و یک سیستم عامل بهینه‌سازی شده با سطوح بالایی از ثبات، امنیت و یکپارچگی در سراسر تجربه تماشا، مورد محافظت قرار می‌گیرند.

با افزایش تعداد تلویزیون‌های هوشمند مجهز به جدیدترین به‌روزرسانی webOS، محتواسازان و تأمین‌کنندگان خدمات نیز فرصت‌های بیشتری را برای ارائه محتواها، خدمات و ویژگی‌های جدید به تعداد بیشتری از مخاطبین خواهند یافت.

شرکت ال‌جی چشم‌انداز برجسته خود مبنی بر تبدیل شدن به یک پلتفرم رسانه و سرگرمی را به عنوان تغییر ماهیتی که زندگی کاربران را با خدمات ارزشمندتر و مجموعه منحصر به فردی از محتوای هدفمند، در میان طیف گسترده‌ای از محصولات خود غنی‌تر خواهد کرد اعلام کرده است. WebOS با استفاده توسط ۲۰۰ میلیون تلویزیون هوشمند در سراسر جهان به تکامل خود از طریق به‌روزرسانی‌های چشمگیر، به منظور ایجاد تحول مداوم در تجربه کاربری مشتریان ادامه خواهد داد. ال‌جی آماده‌ است تا سرمایه‌گذاری سنگینی را در پلتفرم webOS  خود انجام دهد تا یک مجموعه عظیم و گسترده از خدمات و محتوا برای پاسخ به علایق و سبک‌های زندگی متنوع کاربران و تقویت آستانه رقابت‌پذیری خود در انتخاب محتوا و کاربری آسان تضمین کند.

Baik Seon-pill مدیر بخش برنامه‌ریزی محصول شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی در این‌باره گفت: “همان‌طور که بهبود مداوم UX و UI پلتفرم webOS نشان می‌دهد، ال‌جی سرسختانه به ارتقاء امنیت و کاربری آسان متعهد است، تا از برخورداری کاربران از یک تجربه امن و بی‌دردسر در هنگام استفاده از محصولات این شرکت اطمینان حاصل کند. ما به تلاش برای ارائه تجربه‌های کاربری غنی کننده زندگی به مشتریان خود، با ارائه طیف وسیعی از محتواها و خدمات بر روی تلویزیون‌هایمان ادامه می‌دهیم. “

جدیدترین نوآوری‌های شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس از تاریخ ۹ تا ۱۲ ژانویه در نمایشگاه CES 2024 غرفه ال‌جی (#۱۶۰۰۸، مرکز همایش‌های لاس وگاس) به نمایش گذاشته خواهند شد.

برای پیگیری اخبار هیجان‌انگیز ال‌جی در نمایشگاه CES از www.lg.com/ces2024 و LG Global YouTube channel  بازدید کنید.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=83424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.