• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

امضای تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه صادرات ایران و شرکت فولاد خوزستان

  • کد خبر : 81217
  • 08 آذر 1402 - 11:59
امضای تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه صادرات ایران و شرکت فولاد خوزستان

تفاهم­نامه همکاری بین بانک توسعه صادرات ایران و شرکت فولاد خوزستان در زمینه ارائه خدمات مالی و بانکی توسط مدیران عامل این دو مجموعه اقتصادی امضا شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، بر اساس تفاهم­نامه مذکور، این بانک متعهد شد با رعایت قانون عملیات بانکی بدون ربا، آئین نامه­ها و دستورالعمل­های اجرایی، انواع فعالیت­های تامین مالی و خدمات بانکی را به شرکت فولاد خوزستان ارائه نماید.

این گزارش می افزاید: خدمات بانکی قابل ارائه شامل خدمات بانکداری الکترونیک، اعتباری، خدمات خرد بانکداری و همچنین خدمات شرکت های تابعه بانک است.

دکتر خانی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: انعقاد این تفاهم نامه سرآغاز ایجاد همکاری­های گسترده میان بانک توسعه صادرات ایران و گروه فولاد خوزستان خواهد بود.

وی ادامه داد: بانک توسعه صادرات ایران با رسالت حمایت همه جانبه از شرکت­های مولد صادراتی درصدد است زیرساخت­های مورد نیاز در حوزه­های بانکی و مالی را برای این دسته از شرکت­های صادرات محور فراهم کند.

دکتر خانی ضمن تشریح بسته سیاست­های اعتباری بانک توسعه صادرات ایران گفت: پرداخت تسهیلات و خدمات مالی این بانک در راستای بسته سیاست‌های اعتباری تدوین شده به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده در اختیار صادرکنندگان قرار می گیرد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به موقعیت جغرافیایی شرکت فولاد خوزستان گفت: دسترسی این شرکت به آب­های آزاد و بهره­مندی از اسکله اختصاصی، نشان دهنده بسترهای وسیع برای توسعه است و بانک توسعه صادرات ایران آمادگی کامل دارد تا با ارائه خدمات مالی و بانکی از صادرات محصولات این شرکت حمایت کند.

همچنبن در جریان مراسم امضای تفاهم­نامه، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش فولاد مردان در عرصه تولید اکنون فولاد خوزستان به قطب دوم تولید فولاد در کشور و اولین صادرکننده محصولات فولادی است که تلاش دارد با سرمایه گذاری گسترده در سطح گروه فولاد خوزستان، زمینه­های توسعه همه جانبه این صنعت را فراهم کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=81217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.