• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

افزایش ۸۳۰ درصدی درآمدهای عملیاتی و جهش سود بانک شهر

  • کد خبر : 73329
  • 21 تیر 1402 - 13:32
افزایش ۸۳۰ درصدی درآمدهای عملیاتی و جهش سود بانک شهر

با انتشار صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)؛ مشخص شد که عملکرد خیره کننده این بانک در شبکه بانکی کشور در سال جاری نیز تداوم یافته است.

تیم مدیریتی بانک شهر در ۳ ماهه نخست سال جاری نیز همانند سال گذشته توانسته، فصل دیگری از افتخارات برای خود به ارمغان بیاورد.
رشد ۴۳ درصدی درآمد تسهیلات اعطایی و کاهش ۲۰ درصدی سهم سود سپرده‌گذاران نسبت به مدت مشابه در بانک شهر نشان از جذب منابع ارزان قیمت بوده و این مهم موجب رشد چشمگیر خالص درآمد تسهیلات و سپرده‌گذاری و ثبت عدد ۲،۹۹۰ میلیارد تومانی را برای این بانک به ارمقام آورده است.
همچنین با انتشار صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بانک شهر، مشخص شد که خالص درآمد کارمزدی این بانک نسبت به مدت مشابه رشد ۱۳۸ درصدی داشته و به عدد ۱،۳۸۶ میلیارد تومان رسیده است. جمع درآمدهای عملیاتی نسبت به دوره ۳ ماهه سال گذشته رشد ۸۳۰ درصدی داشته و عدد فوق العاده ۶،۲۵۷ میلیارد تومانی را ثبت کرده است.
این گزارش می افزاید؛ در نهایت سود خالص “وشهر” در ۳ ماهه عدد ۶،۴۷۵ میلیارد تومان بوده که ۸۸ درصد کل سود خالص سال گذشته را پوشش می دهد.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=73329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.