• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد با هدف تقویت هویت‌سازمانی صورت گرفت؛ رونمایی از کارت نقدی جدید بانک آینده

2

افزایش ۳۰درصدی روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا در دوره گارانتی/ کاهش چشمگیر مدت زمان انتظار مشتریان گروه سایپا برای دریافت قطعات یدکی

  • کد خبر : 72982
  • 17 تیر 1402 - 17:01
افزایش ۳۰درصدی روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا در دوره گارانتی/ کاهش چشمگیر مدت زمان انتظار مشتریان گروه سایپا برای دریافت قطعات یدکی

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شوند به بیش از ۸۰ درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش بیش از ۳۰ درصدی، در روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز،‌ احمد کریم‌پور با بیان اینکه گروه سایپا با تدوین و اجرای استراتژی‌های مشتری‌محور، موفق به کسب دستاوردی مهم در خصوص جلب رضایت مشتریان، از طریق تأمین به موقع قطعات و اقلام یدکی حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش شده است،‌ اظهارداشت: از ابتدای سال گذشته،‌ اقدامات اصلاحی برای سرعت بخشی در تأمین قطعات محصولات سایپا،‌ با هدف بهبود ارائه خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان آغاز شد.

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: از آنجا که سرعت در تأمین قطعات کیفی،‌ بدون تأمین به هنگام قطعات یدکی مورد نیاز شبکه ارائه‌کننده خدمات پس از فروش مقدور نبود، پروژه‌ها و برنامه‌های متعددی در بخش‌های تأمین و تولید‌ گروه سایپا، تعریف شد.

او با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا موفق شد از اواسط سال ۱۴۰۱ با برنامه‌ریزی دقیق و جامع و همچنین پیگیری‌های مستمر در رده‌های استراتژیک شبکه زنجیره تأمین خود،‌ در خصوص تأمین قطعات یدکی گارانتی خودروهای تولیدی، روند بسیار مطلوبی را طی کند،‌ افزود: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت اصلی سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه سایپا محسوب می‌شوند به بیش از ۸۰ درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش معنادار بیش از ۳۰ درصدی در روند تأمین قطعات یدکی است.

کریم‌پور گفت: اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته، منجر به کاهش چشمگیر مدت زمان انتظار مشتریان، کاهش مدت زمان توقف و خواب خودروها در شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه سایپا شده و به تبع این امر میزان رضایتمندی مشتریان افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس استرتژی‌های گروه سایپا، مرکز امور مشتریان در راستای انعکاس به‌موقع صدای مشتری در گستره تمامی حوزه‌های شبکه زنجیره‌تأمین، ضمن شناسایی و ارسال مداوم لیست قطعات بحرانی به حوزه‌های مرتبط و انجام پیگیری‌های لازم، به دنبال استمرار بهبود روند رشد تأمین بوده و در راستای اهداف مدنظر گروه سایپا اقدام به پایش و کنترل فرآیندهای مربوطه می کند.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=72982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.