• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

افزایش کیفیت محصولات گالوانیزه تولیدی «ورق خودرو» بابهبود عملکرد و افزایش عمر براش‌های قسمت شستشو

  • کد خبر : 79655
  • 10 آبان 1402 - 22:20
افزایش کیفیت محصولات گالوانیزه تولیدی «ورق خودرو» بابهبود عملکرد و افزایش عمر براش‌های قسمت شستشو

رئیس واحد تعمیرات و نگهداری شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از افزایش عمر و بهبود عملکرد برس‌های شستشوی قسمت شستشوی ورق های خام این شرکت خبر داد و آن را از دغدغه‌های مهم و همیشگی این واحد صنعتی دانست.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری؛محمدعلی فتاحی ضمن تشریح ویژگی‌ها و نحوه عملکرد بخش شستشو در این شرکت اظهار کرد: بهبود عملکرد قسمت شستشو با افزایش کیفیت محصولات گالوانیزه تولیدی ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل یکی از دغدغه‌های همیشگی واحد تعمیرات و نگهداری ارتقا عملکرد این سیستم بوده است.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته میزان مصرف برس های قسمت شستشو حدود۶۰ درصد کاهش یافته ودر عین حال عیوب ناشی از عدم عملکرد مثبت قسمت شستشو کاهش قابل توجه یافته است.

وی افزود:در همین راستا با همکاری واحدهای مختلف ازجمله خرید وتدارکات،برق،مکانیک ،دفترفنی تولید و تعمیرات… توانستیم عمر براش‌ها را از یک به چهار ماه افزایش دهیم و به لحاظ کیفی از نمونه های خارجی این محصول نیز پیشی بگیریم.

وی خاطرنشان کرد:ارتقا سطح کیفی وبهبودعملکرد این قسمت حاصل تنظیمات دقیق سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قسمت‌های کنترلی و به روز آوری دستورالعمل‌های تعویض براش می باشد و بی شک این اقدام گام ارزشمندی در افزایش کیفیت محصولات و رضایت مشتریان شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود و قدردان زحمات مجموعه همکاران از واحدهای مختلف هستیم.

گفتنی است شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری زیر مجموعه گروه فولاد مبارکه ، تولیدکننده کیفی‌ترین محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است که با اصلاحات صورت گرفته در قسمت شستشوی خط تولید این شرکت افزایش کیفیت محصولات را شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=79655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.