• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

افتخارات ال‌جی در کسب جوایز متعدد برای طراحی محصول نوآورانه در نمایشگاه IDEA 2023

  • کد خبر : 76177
  • 06 شهریور 1402 - 11:56
افتخارات ال‌جی در کسب جوایز متعدد برای طراحی محصول نوآورانه در نمایشگاه IDEA 2023

افتخارات ال‌جی در کسب جوایز متعدد برای طراحی محصول نوآورانه در نمایشگاه IDEA 2023

ال‌جی الکترونیکس (LG) بار دیگر با دریافت ۱۳ جایزه برای طراحی محصول برجسته خود در رقابت International Design Excellence Awards (IDEA) 2023 که در کنفرانس بین‌المللی طراحی در نیویورک برگزار شد افتخار آفرید.

LG PuriCare AeroFurniture که یک دستگاه تصفیه هوا با قابلیت استفاده به عنوان میز عسلی و چراغی با نورهای متفاوت برای تغییر حس و حال محیط است در این کنفرانس جایزه برنز را دریافت کرد. این محصول ال‌جی با گزینه‌های شخصی‌سازی عملکرد و طراحی و همچنین شکل ظاهری جمع و جور خود به خوبی با دکوراسیون هر خانه‌ای هماهنگ می‌شود و برای فضاهای کوچک گزینه‌ای ایده‌آل است. با دریافت جایزه اخیر، اکنون LG PuriCare AeroFurniture در هر سه رقابت‌ برتر طراحی صنعتی جهان IDEA، Red Dot Award و iF Design Award موفق به اخذ جایزه شده است.

یکی دیگر از افتخارات کسب شده در IDEA 2023 به LG OLED Flex (مدل LX3) که یک تلویزیون نوآورانه مجهز به اولین صفحه نمایش ۴۲ اینچی خم شونده OLED در جهان است تعلق گرفت. تلویزیون LX3 که سال گذشته اولین حضور بین‌المللی خود را در نمایشگاه IFA پشت سر گذاشت، سطح جدیدی از قابلیت شخصی‌سازی صفحه نمایش را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش خودنورده این محصول می‌تواند با فشردن یک دکمه از حالت کاملاً تخت به حالتی خمیده و جذاب تغییر شکل دهد.

Hwang Sung-gyul رئیس مرکز مدیریت طراحی ال‌جی الکترونیکس:”دستاوردهای نمایشگاه IDEA امسال نتیجه هم‌افزایی فن‌آوری تجربه کاربری محور و زیبایی است. ما با انعکاس تجربه‌های کاربری نوآورانه فراتر از چارچوب موجود در طراحی محصول، با ارتباط و همدلی مستمر با مشتریان، به بهبود سطح کمال خود ادامه خواهیم داد.”

IDEA که به صورت سالانه توسط جامعه طراحان صنعتی آمریکا (IDSA) برگزار می‌شود یکی از رقابت‌های پیشگام جهانی در زمینه طراحی است که دستاوردهای منحصر به فرد در زمینه طراحی صنعتی را با در نظر گرفتن عوامل مختلفی در ارتباط با استراتژی طراحی، تعامل دیجیتال و تأثیرات اجتماعی و زیست‌محیطی برای اعطای جوایز انتخاب می‌کند. 

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=76177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.