• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان باجه‌های بانکی روستایی

  • کد خبر : 78746
  • 24 مهر 1402 - 21:30
اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان باجه‌های بانکی روستایی

با تصویب هیات مدیره پست بانک ایران، اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان باجه‌های بانکی روستایی با عنوان «طرح خدمت» برای حساب‌های قرض‌الحسنه جاری و پس انداز افتتاح شده از ابتدای آبان تا پایان دی ماه سال جاری در این باجه‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، این طرح با هدف افزایش تعداد و منابع حساب های قرض الحسنه پس انداز و جاری و ارائه تسهیلات ویژه به ساکنان مناطق روستایی و کمتر برخوردار با پرداخت تسهیلاتی با مبالغ ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۰۰ میلیون ریال با نرخ سود چهار درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه در باجه‌های بانکی روستایی اجرا می شود.

بر اساس بخشنامه مدیریت امور استان‌ها و بازاریابی، حساب های قرض الحسنه جاری و پس اندازی که در بازه زمانی اول آبان تا پایان دی ماه سال جاری توسط افراد حقیقی افتتاح شوند، مشمول «طرح خدمت» می‌شوند.

حداقل میانگین موجودی برای دریافت تسهیلات «طرح خدمت» مبلغ یک میلیون ریال برای هر فقره حساب است و سهم هر باجه بانکی روستایی برای پرداخت تسهیلات در این طرح، مجموع ۵۰ درصد سهم از تعداد کل حساب‌های مشمول و ۵۰ درصد سهم از میانگین مبلغ این حساب‌ها خواهد بود.

بر اساس این بخشنامه، تخصیص اعتبار وام قرض الحسنه به باجه‌های بانکی روستایی بر اساس تعداد و مبلغ حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز و جاری حقیقی در بازه سه ماه اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=78746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.