• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

اعطای بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صادرکنندگان

  • کد خبر : 78958
  • 29 مهر 1402 - 15:05
اعطای بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صادرکنندگان

معاون اعتبارات بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات از اعطای بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان این بانک تا پایان شهریورماه سال جاری خبرداد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اگزیم نیوز، “رضا ساعدی فر” گفت: نزدیک به ۸۳ هزار میلیارد ریال از تسهیلات اعطایی به مشتریان در مدت یاد شده ریالی و مابقی ارزی بوده است.
معاون اعتبارات بانک با تاکید بر هدف گذاری برای حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان، اظهار داشت: تا پایان شهریورماه جاری، بالغ بر ۵هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به این شرکت­ها اعطا شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت نقش شرکت­های کوچک و متوسط در ارتقا تولید و اشتغالزایی، اعطای تسهیلات به این شرکت­ها در دستور کار قرار گرفته و بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در این حوزه پرداخت شده است.
ساعدی فر اذعان داشت: ۹ هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال از تسهیلات اعطایی بانک از محل منابع صندوق توسعه ملی و بالغ بر ۹۱۰ میلیارد ریال نیز از محل قرارداد عاملیت با وزارت نفت به استناد بند “الف” تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ تامین شده است.
معاون اعتبارات بانک یادآورشد: همچنین از محل بند تبصره ۴ قانون بودجه ۱۴۰۱( طرح­های تملک دارایی) بابت ۲ طرح مربوط به شرکت برق منطقه ای گیلان، مبلغ ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال مصوبه صادرشده که ازاین میزان تا پایان شهریورماه بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل این مصوبه، پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=78958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.