• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

«اسنپ باکس» تحت پوشش بیمه سامان قرار گرفت

  • کد خبر : 20119
  • 09 مرداد 1400 - 13:19
«اسنپ باکس» تحت پوشش بیمه سامان قرار گرفت

رئیس شعبه مرکزی تهران شرکت بیمه سامان از انعقاد قراردادی با «اسنپ باکس» به منظور ارائه پوشش بیمه مسئولیت کالاهای حمل شده توسط این مجموعه خبر داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، نازپری ابدی با بیان این که این قرارداد با هدف پوشش مسئولیت راکبین موتور سیکلت در برابر کالای حمل شده تنظیم شده است، افزود: بر این اساس همه کالاهای حمل شده از مبدا به مقصد تا سقف ۵ میلیون تومان تحت پوشش بیمه مسئولیت شرکت بیمه سامان خواهد بود.

وی اظهار کرد: پوشش های مختلف از قبیل سرقت جزئی و کلی، تصادف، تصادم، برخورد با جسم سخت و آتش سوزی و انفجار در این بیمه نامه دیده شده است.
رئیس شعبه مرکزی تهران شرکت بیمه سامان تاکید کرد: این برای اولین بار است که بزرگترین پلتفرم حمل و نقل درون شهری کالا تحت پوشش چنین بیمه نامه ای با پوشش های گفته شده قرار می گیرد.

با توجه به شیوع کرونا و افزایش استفاده از خدمات حمل کالا به ویژه در خریدهای اینترنتی، شرکت بیمه سامان از این طریق بار دیگر خدمتی نو به هموطنان ارائه می کند. با انعقاد این قرارداد،‌ اطمینان خاطر نسبت به استفاده از این خدمت بیشتر شده و حتی در صورت بروز خسارت، جبران آن بر عهده شرکت بیمه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://rooydadkhabar.ir/?p=20119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.